פודקאסט
הטעויות שעשינו בשיווק הם בית ספר הכי טוב שלנו לשיפורים בעשיה השיווקית וזאת כמובן בתנאי שידענו ללמוד מהם את השיעורים החשובים.
לאחר כמעט שלושה עשורים של עבודה שיווקית, מתוכם מחצית מהזמן בארגונים הכי גדולים במשק כמו בנק לאומי וחברת ביטוח הראל ומחצית מהזמן כבעלים של חברת ״עוצמה״ בה אנחנו מלווים בעלי עסקים להגדלת מכירות עם שיווק נכון ברשת, אני יודעת לספר על הטעויות שעשיתי ובעיקר על השיעורים הכי משמעותיים שלמדתי מהם ששינו את פני השיווק שלי ושל לקוחותינו והגדילו לנו את המכירות באחוזים ניכרים!
בכל פרק אשתף אתכם בצורה הכי אינטימית על הטעויות שאכלתי מהן חצץ (-: והכי חשוב השיעורים שלמדתי מהם כל זאת לצד הסברים הצעדים בהם השתמשתי לפתרון אותן הבעיות או הטעויות.
תהנו.

הכנה לשיווק רווחי: איך להימנע מטעויות נפוצות || פרק 54
ברוכים הבאים לפרק נוסף בפודקאסט הטעויות והשיעורים. בפרק זה נדון בטעות נפוצה שבעלי עסקים רבים עושים כאשר הם מתחילים בשיווק.

איך להתמיד בשיווק העסק שלנו no matter what || פרק 53
בפרק זה של "הטעויות והשיעורים", נדון בנושא החשוב של התמדה בשיווק העסק, במיוחד לאור האתגרים הרבים שבדרך. נעסוק בשאלות כמו

איך לפתח חשיבה עסקית גבוהה לצד חשיבה מקצועית מצויינת || פרק 52
ברוכים הבאים לפרק חדש בפודקאסט "הטעויות והשיעורים", בו אני חולקת אתכם את כל התובנות על בסיס כל הטעויות שעשיתי בשיווק

שיתופי פעולה מנצחים – איך להגדיל רווחים עם בניית שיתופי פעולה אסטרטגיים! || פרק 51
ברוכים הבאים לפרק נוסף בפודקאסט הטעויות והשיעורים! בפרק זה נחקור את האומנות של שיתופי פעולה וכיצד הם יכולים להגדיל את

איך להפוך שיווק חינמי ליעיל בצורה פנומנלית! || פרק 50
ברוכים הבאים לפרק חדש בפודקאסט התובנות והשיעורים! בפרק זה נדון באסטרטגיות לשיווק העסק שלכם ללא השקעה כספית. נגלה כיצד להבין

איך לארוז ולשווק את השיטה שלך כדי להגדיל את המכירות מיידית || פרק 49
בפרק הזה אחשוף את הסודות להגדלת המכירות באמצעות הצגת שיטת עבודה מובנית. תלמדו למה כל כך חשוב להציג שיטת עבודה

איך לבחור איש דיגיטל הכי מתאים לעסק שלכם?|| פרק 48
בפרק זה אני מפרטת 10 שלבים לבחירה מושכלת של האיש לשיווק הדיגיטלי שלכם למה כדאי להקשיב לי הוצאתי עד כה

שלוש אסטרטגיות שיווק ברשת שמצמיחות עסקים ב-2024 || פרק 47
לא עוד התלבטויות בין רילס לטיקטוק, בין ממומן לאורגני, בין משפכים לבין וובינרים, בין כתיבת פוסטים לצילום סטוריז. בואו לעשות

חמש (+ 1) דרכים סודיות לשפר אחוזי סגירה בשיחות מכירה || פרק 46
הפעם אני רוצה לחלוק איתכם את כל התובנות והטעויות שחוויתי על בשרי משיחות מכירה שעשיתי לאורך השנים .הטיפים שאחלוק איתכם

איך להגדיל את החשיפה לעסק שלכם פי 10 | פרק 45
איך להגדיל את החשיפה לעסק שלכם פי 10, כדי להגדיל משמעותית את כמות המכירות בסופו של דבר כמות המכירות בעסק

יובל ביאליק מראיין אותי על איך בניתי עסק עם חופש אמיתי|| פרק 44
בפרק של היום התארחתי בפודקאסט של יובל ביאליק דיברנו על ניהול צוות ואיך משמרים עובדים מעולים לאורך זמן, על שיווק

כיצד להיות אמא מאושרת לצד עסק מצליח || פרק 43
שאלת ה״איך כן״ מאפשרת לי למצוא איזון בין מיליון המשימות בעסק לבין טריליון משימות בהורות, ובכך להפוך לאמא מאושרת שמנהלת

איך לקצר זמני שיווק פלאים || פרק 42
חשוב להבין שב-2024 יש לנו בעיה מאוד גדולה ברשתות החברתיות וביכולת שלנו לתפוס תשומת לב. כן יש את כל המשווקים

איך ליצור ריבוי מקורות הכנסה בעסק || פרק 41
הדבר הכי מסוכן בעסק זה מספר 1 לכן, כדי להגן על עצמנו וגם ליצור הכנסה הרבה יותר גדולה, אנחנו רוצים

איך להגיע להכנסות רצויות כל חודש || פרק 40
הרבה מאוד בעלי עסקים רוצים להגדיל את ההכנסות שלהם, אבל לא יודעים איך עושים את זה. בפרק הקצר הזה אני

הטריק שהגדיל לי את ההכנסות פלאים || פרק 39
איך אפשר להגדיל הכנסות משמעותית מבלי לשנות שום דבר למעט אופן ההצגה של ההצעה שלנו. האזינו לפרק המלא ותגלו את

משווקים ברשת – בואו להרים איתי כסף מהרצפה || פרק 38
האם יכול להיות שאתם משאירים כסף על הרצפה האוטומט יגיד לכם שלא, שאין מצב כזה הפרק הזה יגלה לכם שכן

שאלות אסטרטגיות לפני בניית קורסים דיגיטליים || פרק 37
:קורסים דיגיטליים למה ליצור אותם למי נכון ליצור אותם האם הם מקור רווח או רק חלק מהמשפך השיווקי איך בוחרים

אמיר הרדוף מראיין אותי על איך מנהלים עסק מצליח מאוד עם ארבעה ילדים ויעילות מקסימלית || פרק 36
אמיר הרדוף מראיין אותי על איך מנהלים עסק מצליח מאוד עם ארבעה ילדים ויעילות מקסימלית? הפודקאסט הפעם, עם המנטור האגדי

איך להניע לפעולה את קהל העוקבים שלך || פרק 35
הרבה פעמים בעלי עסקים מרגישים שהם עושים דברים, משקיעים הרבה זמן, הרבה מחשבה, יוצרים תוכן, יוצרים סרטונים, ומה בסוף? צרצרים

איך למכור להמונים עם הרצאות פשוטות ברשת || פרק 34
למה בעצם למכור עם הרצאות? א.כי זה עובד. מרבית המשווקים בעולם מוכרים עם הרצאות אונליין – מגיע גם לך

המלצה 1 (הכי חשובה) לשיווק ב-2024 || פרק 33
פרק סופר חשוב שחושף את ההזדמנות הייחודית של השיווק ב-2024, שתהפוך אותו ליותר קל, יותר יעיל ומהיר מתמיד. הקשיבו לפרק,

ארבע שאלות שחייבים לענות עליהן לפני שבוחרים שיטת שיווק || פרק 32
יש היום מגוון בלתי נגמר של שיטות לשיווק העסק – אורגני, ממומן, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, וובינרים, רשימת תפוצה ועוד ועוד

איך לגייס עובד ראשון בעסק? || פרק 31
איך לגייס עובד ראשון? מתי? כמה לשלם לו? מתי לצפות שהוא יתחיל להביא רווחים לעסק? ומה הם השלבים? כל התשובות,

איך להפוך את הפרסום הממומן לעוגן של יציבות בעסק || פרק 30
אנחנו נמאצים בתקופה של אי וודאות מאוד גדולה ודווקא בגלל זה אני רוצה לדבר איתכם על פרסום ממומן שהוא מבחינתי

איך לבנות עסק שתמיד זורמות אליו פניות || פרק 29
בואו נלמד מהטובה בעולם בתחום השיווק והיא חברת קוקה קולה וכמובן שנבין איך מיישמים את הגאונות שלהם לעסק הקטן שלא

שני מרכיבים שמאפשרים להמשיך לקיים את העסק כמעט בכל מצב || פרק 28
,איך יכול להיות שדווקא באוקטובר הארור והנוראי .בחרו לקנות מאיתנו פי 16 בעלי עסקים מהרגיל ,והרי אנחנו לא מוכרים נשק

פתרונות יצירתיים ועדינים לשיווק העסק בזמן מלחמה || פרק 27
איך למצוא פתרונות עדינים לשיווק ומכירה במלחמה? כן זו משימה מאוד קשה אבל אם עושים אותה בצורה מובנית מקבלים תוצאה

שיווק – המפגש עם כל הפחדים || פרק 26
הפרק הזה חושף אמת נסתרת שנדונה רק לעתים רחוקות: שיווק מנקודת מבט נפשית, מעבר לעניינים הטכניים. בפרק החושפני הזה, אני

איך לגרום ללקוחות למכור אותנו בעצמם || פרק 25
הלקוחות שלנו יכולים למכור אותנו בצורה הכי קלילה ופשוטה שאפשר לדמיין כדי שזה יקרה גם בעסק שלכם, אני מציידת אתכם

חמש עשרה דרכים מדהימות למצוא רעיונות חדשים לפוסטים || פרק 24
והפעם אני רוצה לחלוק אתכם את כל התובנות ואת כל השיעורים שלמדתי במשך 13 שנים שאני משווקת ברשת ומחפשת כל
האסטרטגייה שלי למימוש החלומות בעסק || פרק 23
האם אתם אלה שתמיד חולמים על דברים מדהימים בעסק אבל בפועל מתקשים לממש את החלומות שלכם? כל בעל עסק יודע

איך להצליח בלי לתכנן || פרק 22
אנחנו בפתחה של שנה חדשה שתחל בעוד ימים ספרים, ובתור בעלי עסקים, באופן אוטומטי עולות שאלות בנוגע לשנה החולפת בעסק,

בדרך ל״כן״ – איך לגרום ללקוח להרגיש שאתה פרופסור בתחומך ולקנות ממך מתוך כבוד והערכה || פרק 21
תדמיינו שיש בעיה רפואית כלשהיא ואתם מגיעים לפרופסור הוא מאבחן ומציע פתרון ואנחנו על פי רוב אומרים לו ״אמן״ אולי

איך להגדיל משמעותית את החשיפה האורגנית שלכם לפוסטים ברשתות || פרק 20
בפרק הזה, אני מתמקדת בדיון על מעורבות על הפוסטים והחשיפה של הפוסטים. כיצד ניתן ליצור תוכן עוצר גלילה, מייצר סקרנות

כך תפסיק לחשוש מהשקעה בפרסום ממומן || פרק 19
לפני כמה ימים, אחרי הרצאה שהעברתי, ניגשה אליי מישהי ושאלה אותי שאלה איך אפשר להפסיק לפחד מהשקעת כספים בפרסום אני

כיצד ניתן לשפר תוצאות של כל קמפיין ממומן || פרק 18
בפרק הזה אני מסבירה כיצד ניתן לשפר תוצאות של כל קמפיין ממומן, ואני מתמקדת בפרק הזה בקמפיינים ממומנים של בעלי

איך לבנות עסק עם חרות שיאפשר להרוויח גם בחופשה ארוכה || פרק 17
חזרתי מחופשה מטורפת בת חודש בארה"ב עם המשפחה שלי בזמן הזה העסק המשיך לעבוד, לתפקד וכמובן להרוויח, כמעט ללא נגיעה

תשעה טיפים שיעזרו להישאר במוטיבציה גבוהה בעסק גם אחרי 13 שנה || פרק 16
אני רוצה לדבר אתכם על השיעורים שלמדתי מאותם רגעי הירידה במוטיבציה שחוויתי לאורך 13 השנים שאני בעלת עסק אני רוצה

הקשר בין שיווק, אמונה בהשם ושפע בחיים || פרק 15
גדלתי בתודעת אנטי שפע, תודעה שבה שכסף זה משהו שקשה להשיג, שצריך להסתפק במה שיש, ושכסף זה לא דבר שאני

להפסיק לחשוב שאנשים קונים כמוני ובכך להגדיל מכירות || פרק 14
ישנה טעות אחת שפחות בולטת ומוכרת, אבל היא טעות קריטית מאוד. הטעות הזאת נובעת מהנחת היסוד ש -אנשים קונים כמוני

איך הופכים עסק קטן למותג גדול? || פרק 13
?מה הקשר בין לוגו למותג ?האם הדרך שבה בונים מותג של עסק גדול זהה לזו של עסק קטן ?במה חשוב

לא משתמשים במניפולציות שיווקיות? || פרק 12
לפעמים זה קצת מאכזב לגלות, אבל שיווק זה לא לומר את האמת לאמיתה שלנו כפי שהיא לגבי העסק שלנו, אלא

כגודל התארים כך עומק הרתיעה מחשיפה ברשת || פרק 11 עם עו”ד שני טוסון
הרבה בעלי עסקים שעוסקים בתחומים "רציניים" כגון: עריכת דין, ראיית חשבון, יעוץ מס וכו', נרתעים משיווק ברשתות החברתיות כי בתפיסתם

לא לתמחר עלויות שיווק – זו טעות שמקצצת כנפיים || פרק 10
כשמדובר בתמחור מוצרים או שירותים, רוב בעלי העסקים יודעו לתמחר סביב העלויות של חומרי גלם או בהשוואה למתחרים אבל…יש עלות

מתרגשים ולוקחים אישית את הטענות והתלונות של הלקוחות? || פרק 9
אם יש לכם 100 לקוחות מאוד מרוצים ו-1 מאוד לא מרוצה – ממי תתרגשו יותר? מי ידיר שינה מעינייכם וינהל

לרצות שמישהו אחר יעשה את השיווק במקומך || פרק 8
בואו נדבר על משאלת הלב המאוד חזקה של מרבית בעלי העסקים הוותיקים או החדשים, והיא הרצון שמישהו אחר יעשה את

נוהל התמודדות עם משימות שנדחות כי הן נראות מורכבות מדיי || פרק 7
אחרי שדחיתי יותר מדי דברים חשובים בחיים ובעסק, רק כי הם נראו לי מורכבים מדי, יצאתי למשימת פיצוח שתאפשר לי

להיראות כמו כולם בשוק תחרותי || פרק 6
טעות מספר 6 בשוק תחרותי הדבר החשוב ביותר הוא לבלוט. זה אומנם טריוויאלי בתאוריה אבל מאוד מאתגר בפרקטיקה כשיש המון

להיות צנוע מדי בשיווק || פרק 5
טעות מספר 5 אם אתם מצטנעים בשיווק אתם פוגעים לא רק בתוצאות השיווק שלכם אלא גם ביכולתכם לעזור לאחרים. ושלא

לתת יותר מדי ערך בלי למכור || פרק 4
4 טעות מספר לתת יותר מדי ערך בלי למכור ביל גייטס טבע את המשפט ״תוכן הוא המלך״ ומאז כל משווק

לתמחר נמוך מדי מתוך פחד לשמוע ״לא״ || פרק 3
טעות מספר 3 לתמחר את השירות או המוצר נמוך מדי לכל אחד מאיתנו יש תחושת בטן לגבי התמחור שהוא נוקב

למכור מה שאנשים צריכים זו טעות תמימה שפוגעת במכירות || פרק 2
טעות מספר 2 .למכור לאנשים מה שהם צריכים ולא מה שהם רוצים לכל אחד מאיתנו יש שני איברים בגוף שאחראים

הטעות הכואבת של לקחת את המכירות באופן אישי || פרק 1
טעות מספר 1 .לחשוב שלא אוהבים אותי כי לא קונים ממני באותה הכמות שהיינו רוצי שיקנו ?מה הקשר בין מכירות