וובינר בוסטר
נמאס לך לחכות שלקוחות יפנו אליך בטפטופים?
הליווי הזה יקח אותך יד ביד לעבר הרצאה אונליין (זום או וובינר) שמכניסה לקוחות (כמה ומתי שרוצים)!

דמיינו, שיש לכם מנגנון שיווקי מוכן להפעלה שמביא זרם של פניות של לקוחות פוטנציאליים, כמה שרוצים, מתי שרוצים.
זה לגמרי אפשרי לגרום לאנשים שרק פגשו אותך לרצות לקנות ממך, תוך שעה וחצי!
בעזרת הרצאה אונליין (בזום או וובינר), שאפשר להשתמש בה שוב ושוב, ולהכניס זרם של לקוחות, מתי שרוצים וכמה שרוצים!
להביא המון קהל חדש שלא מכיר אותך, ותוך שעה וחצי, להראות להם את הכישורים והיכולות שלך, ולגרום להם לרצות לקנות ממך.
בלי להתיש את עצמך בהכנת תוכן חינמי לרשת ולקוות ש"הפעם זה יעבוד".
מה תקבלו בתוכנית ...
ליווי יד ביד במשך 3 חודשים
תוכנית עבודה מונחית ומובנית מראש
תוך כדי הליווי וההדרכות אנחנו מובילים אותך לעבר ההרצאה הממירה.
פגישות שבועיות אישיות עם משימות לביצוע להמראה מהירה
שיעורים דיגיטליים ממוקדמים הנפתחים בהתאמה אישית לכל בעל עסק
מעקב אחר הקמפיינים עם תקשורת יומית שוטפת ומענה לכל שאלה בווטסאפ.
לקוחות מגלים
מה היא שיטת העבודה שלנו?
שלב
מכירים אותך ואת העסק שלך
בשלב הזה אנחנו עושים עבודת הכרות איתך, עם העסק שלך, המוצרים או השירותים שלך, היעדים שלך.
ניתן הסבר מקיף על כל המהלך שאנחנו הולכים לעשות.
שלב
מגדירים את הלקוחות שלך
ביחד נחקור ונבין מי הם האנשים שהשירות או המוצר שלך מעניינים אותם כבר היום ומה הכי מעניין אותם כרגע.
יחד, נבחר את נושא ההרצאה הנכון לעסק שלך ולמוצר שרוצים למכור, ונבנה את השלד ההתחלתי של ההרצאה.
שלב
בונים את ההרצאה שלך
בשלב זה נתחיל ממש לבנות את ההרצאה עצמה, לפי מבנה מדויק שהוא סוד ההצלחה.
שלב
שלב המכירה בהרצאה
נלמד את השלב החשוב ביותר של ההרצאה, שבשבילו אנחנו עושים את הכל – הצעת המכירה שלך!
נתאים לך את סוג המכירה שנכון לעסק הספציפי שלך, ונלמד את החוקים המדויקים של שלב המכירה, כדי לגרום להרבה אנשים לפנות אליך.
שלב
מנגנון הרשמה להרצאה
נכתוב ונבנה דף נחיתה (+דף תודה) כדי לאסוף נרשמים להרצאה.
שלב
מפיצים את הבשורה בהדרך החינמית
נלמד איך להשתמש באמצעים חינמיים כדי להזמין אנשים להירשם להרצאת אונליין שלך.
ואיך לנצל את הזמן מההרשמה עד ההרצאה כדי לחזק את האוטוריטה שלך.
ננסח ביחד פוסטים שמזמינים להרצאה ומיילים שמחזקים רצון להגיע להרצאה לאחר הרישום.
שלב
ההרצאה הראשונה שלך!
עכשיו הכל מוכן להרצאה הראשונה שלך!
נריץ את כל המהלך תוך שבוע, ביחד, כדי שתהיה לך תמיכה וליווי כשאת עושה את הקפיצה הראשונה שלך למים!
שלב
הופכים את ההרצאה לסיסטם
נלמד איך להפוך את ההרצאה לסיסטם, למנגנון שאפשר להפעיל שוב ושוב, לצפות מראש את התוצאות שלו ולהסתמך עליו בתוכנית העבודה שלך.
אופציונלי
להמשיך לליווי נוסף לקידום ההרצאה באופן ממומן
בליווי הזה נוכל להדריך אותך להפוך להיות הקמפיינר של עצמך במטרה מלמא את ההרצאה במשתתפים חדשים בכל פעם מחדש.
עם מה תצאו מהתוכנית?
בשורה התחתונה, הרצאת אונליין הולכת לשדרג לך את העסק בכמה דרכים:
- יהיה לך מנגנון קבוע, שעובד לך וכל מה שצריך זה להפעיל אותו, כל פעם מחדש, ולהכניס את כמות הלקוחות הדרושה לך
- לא צריך להמציא את עצמך מחדש! רק לשחזר את מה שעובד
- יהיה לך קמפיין ממומן שיביא קהל חדש וטרי להרצאות, זה יגדיל את כמות הפניות גם בלי קשר להרצאה
- שיחות המכירה יהיו הרבה יותר קלות, הם יפנו אליך בשלים, מבינים ומוכנים לרכישה ממך
- ללקוחות שלך יהיה נורא ברור למה בחרו דווקא בך, וירגישו ביטחון בך, עוד לפני שהתחלתם
- יהיו לך יציבות ושקט. תהיה לך אפשרות לקבוע יעדים, כמה מתאים לך להרוויח החודש ולפי זה לקבוע כמה הרצאות יהיו ומתי!

למי מתאימה התוכנית?
- למי שמשתוקק להיות פרואקטיבי בשיווק
- לאנשי מקצוע מעולים בתחומם שמרגישים כי השיווק שלהם עושים לא משתלם להם
- למי שהתעייף מלהמציא את עצמו כל יום מחדש בכתיבת פוסטים, יצירת רילזים, וצילום סטוריז
- למי שפיתוח שיטות עבודה/טיפול/ אימון ייחודיות לו
- למי שמתקשה למצוא בידול וזה מעכב אותו בשיווק (מטפלים רב תחומיים, מאמנים לשינוי בחיים – עם הרצאות תבחרו נישה נקודתית להרצאה ולא בידול כללי מחייב)
- למי שהשיווק עובד לו די טוב אבל רוצה להגדיל משמעותית את הכמויות.

להגשת מועמדות לבחינת התאמה לתוכנית
למי התוכנית לא מתאימה?

- עסקים שמוכרים מוצרים קטנים וזולים (קרמיקה, תכשיטי חרוזים, בובות סרוגות)
- עסקים שהלקוחות שלהם לא נותים לעשות שיחות ייעוץ לפני אלא להגיע לחנות / אתר ולקנות
- בעלי עסקים שלא מוכנים לבחור קהל יעד ספציפי עם כאבים משותפים
לקוחות מגלים
איך ומתי מתחילים?
מתחילים מיד לאחר פגישת אבחון בה נבין האם התוכנית מדוייקת לך.
איפה זה קורה?
הפגישות השבועיות מתקיימות בזום. משך כל פגישה הוא שעה.
הפגישות מוקלטות ונשארות לך כנכס שיווקי פרטי.
מיני קורסים אישיים על פרסום ממומן.
האם יש תמיכה בין הפגישות?
בליווי אנחנו נמצאים איתך בקשר יומיומי שוטף גם בין הפגישות במיילים ובווטסאפ.
פידבקים אישיים ניתנים ברמה יומית.
משך הליווי 3 חודשים.
במשך שלושת החודשים האלה אנחנו נעבוד איתך צמוד. יד ביד. כמו כן הקורסים המקצועיים שלנו יפתחו לך בתוך אתר החברים הסגור שלנו.
להגשת מועמדות לבחינת התאמה לתוכנית
לקוחות מגלים
במקום שיגיעו 20/30 הורים מיד התחילו להגיע 100/150 הורים
זה ישמע מליצה אבל זה באמת באמת הכל בזכות יוליה
אחריות ותנאי ביטול
בתוכנית הליווי מושקעות שעות עבודה רבות הן בפגישות האישיות והן בחשיבה והתייעצות מעבר לשעות הפגישות,
לפיכך תנאי הביטול הם:
לאחר השבוע הראשון ניתן לבטל את התוכנית בקיזוז של 790 ש"ח כולל מע"מ
לאחר שבועיים מתחילת התוכנית ניתן לבטל בקיזוז של 1,790 ש"ח כולל מע"מ
לאחר מכן לא ניתן לבטל ולקבל החזר כספי על ביטול התוכנית.
שאלות שבדרך כלל שואלים בשלב הזה
בקורס אני מלמדת אותך 2 שיטות להביא קהל חדש לכל הרצאה – הדרך האורגנית (החינמית) ובנוסף, בבונוסים של הקורס אני מלמדת אותך איך לייצר קמפיין ממומן שמביא לך נרשמים חדשים לכל הרצאה.
בהתחלה נבדוק את אחוזי ההמרה של הוובינר ללא השקעה כספית. כלומר, בוובינרים הראשונים תזמיני אנשים לוובינר ממקורות חינמיים; קרובים של חברים, מתעניינים מהעבר, רשימת תפוצה, פרופיל אישי בפייסבוק, הפצה בקבוצות רלוונטיות וכו.
לאחר מכן, תדעי לחשב כמה מכירות יש לך מתוך סך האנשים שנרשמים להרצאה, ואז תהיה לך אפשרות להשקיע בפרסום ממומן, כדי להגדיל משמעותית את כמות הנוכחים בוובינר, וכך להגדיל משמעותית את ההכנסות שלך.
אין צורך לפחד מזה! זאת בדיוק הסיבה שלהרצאה יש מבנה מדויק וחכם, שמונע את הבעיה הזו.
החוכמה היא לבנות את ההרצאה כך שיווצר למאזין חשק להמשיך למוצר הבא, בתשלום. בוובינר מכירה אנחנו עוסקים על ה״מה״ ובשירות עצמו מוכרים את ה״איך״.
לצורך ההמחשה, בוובינרים שמוכרים קורסים על פרסום ממומן בפייסבוק, יש המון ידע בעל ערך רב, על מה צריך לדעת ולעשות כדי שהקמפיינים יניבו תוצאות רצויות. בקורס עצמו הם לומדים איך ליישם את הידע התאורטי הזה. פיצול בין ה-״מה״ וה-״איך״ אפשרי בכל תחום תוכן.
אם אתה מקיים שיחות מכירה, ולקונים יש הרבה שאלות על המוצר, אז אתה בהחלט יכול לבצע מכירה מרוכזת באמצעות וובינר מכירה. לדוגמה עיתון ילדים יכול להמכר באמצעות הרצאה בנושא על ״איך לנתק את הילדים ממכשירים אלקטרוניים״ או מוצרים בחנות של הכל בשקל יכולים להמכר באמצעות הרצאה על ״איך לארגן מסיבת יומהולדת מושקעת בתקציב של 150 ש״ח לכל היותר״. כמובן שלכל תחום מתאים נושא מדויק לו ואת זה תלמד לעשות בהדרכה של הקורס.
בהחלט! הקורס משלב שיעורים מלאים על מערכות טכניות. כגון מערכת גוטווובינר להעברת הרצאות ומערכת אוטומציה וגם שיעורי בונוס, על החלק הטכני של קמפיינים בפייסבוק
הקורס בגרסתו האוטודידקטית לא כולל תמיכה אישית, ויחד עם זאת צוות עוצמה תמיד עומד לרשותך!
הן בקבוצה פתוחה בפייסבוק והן במייל. במידה ויהיו לך שאלות במהלך הלימוד נשמח לסייע לך ובמידה ויהיו לך שאלות מהותיות או תרצי לקבל פידבק אישי על נושא הוובינר/על ההרצאה הבנויה / על תוצאות הקמפיינים נוכל להתאים לך מסגרת תמיכה או ייעוץ אישיים בהשקעה מופחתת למשתתפי הקורס.