הדרכה חדשה ללא עלות
מרגישים. מבינים. קונים.
איך לגרום ללקוחות להרגיש שזה בדיוק בשבילם ולבחור דווקא בך (במיוחד בעידן ה-AI)
למה כל כך הרבה בעלי עסקים מרגישים ייאוש משיווק למרות שהם יוצרים המון תוכן?
כי אנשים לא קונים כי הם הבינו. הם קונים כי הרגישו שזה בשבילם.
וזה בדיוק מה שחסר לרוב העסקים הקטנים:
לא עוד טריק. לא עוד שיטה.
אלא הבנה עמוקה של מה הלקוח מרגיש – ואיך גורמים לו להרגיש שזה מדויק לו.
אנשים לא קונים כי הם הבינו. הם קונים כי הם הרגישו שזה בדיוק בשבילם.
ובעידן שבו GPT מייצר אלפי מסרים בדקה, היכולת שלך לגעת ברגש של הלקוח היא לא בונוס.
היא היתרון התחרותי שלך!
על מה נדבר בוובינר?
אני הולכת לתת לך מבט על שיטה שתשנה לך את כל איך שאת מסתכלת על שיווק
- איך בוחרים קהל אחד מדויק – ובונים לו פרופיל רגשי.
- איך מנסחים תוצאה שהלקוח מרגיש שהוא חייב להשיג.
- איך אורזים הצעה שלא נשמעת שיווקית – אלא מדויקת.
- ואיך עושים את כל זה – עם עזרה מ-GPT (בלי להיות טכנולוג/ית בכלל).
אני הולכת לעבור איתך על ששת המודולים של הקורס שלי – ולהסביר:
למה כל אחד מהם הוא קריטי לשיווק שמביא לקוחות,
ואיך אתה יכול להבין כבר בוובינר מה חסר לך – ולהתחיל לדייק.
למי ההדרכה הזאת הכי מדוייקת?
- אם את/ה מקצוען בתחומך, אבל כשזה מגיע לשיווק, הוא מהווה מקור ללחץ, מרגיש מאולץ או סתם לא עובד.
- אם ניסית קורסים, טכניקות ופוסטים מושקעים ועדיין אין מספיק פניות.
- אם את/ה שומע/ת את עצמך אומר/ת:
❝ אני לא רוצה לדחוף – אני רוצה שיבחרו בי ❞
❝ מרוב עצות, אני כבר לא בטוח מה הקול שלי ❞
זה הוובינר שאת/ה חייב/ת לעצמך.

איך אני יודעת את זה?
כי עבדתי 15 שנה בתחום הפרסום והשיווק.
ואז יצאתי לעצמאות, ובניתי אתר, פליירים, צילומים, סלוגנים…
ונחשי מה? לקוחות – לא הגיעו.
רק אחרי שנתיים של תסכול הבנתי:
שיווק מותגי לא עובד כמו שיווק של עסק קטן.
צריך שפה אחרת. שפה שמבוססת על חיבור, על רגש, על תנועה מבפנים החוצה.
ואז זה התחיל לעבוד מדהים ולהביא עשרות לקוחות מדי חודש. עד לכדי כך שהצוות שלי גדל והיום אנחנו חברה של 4.
בתאריך 15.5.25
למשך 90 דקות
בתאריך 15.5.25
למשך 90 דקות