בימים האחרונים בטח קיבלת הודעה מפייסבוק על שינוי בתנאי השימוש שהם עושים בשבועות האחרונים.
ההודעה מפרטת את השינויים והשיפורים שפייסבוק עשו והשקה של האתר החדש privacy basics
בו תמצא טיפים ומדריכים על אחריות השימוש שלך בפייסבוק ובנתונים שאתה מוריד ושולח.
מטרת ההודעה, מלבד העדכון וזכותך הבסיסית לדעת על השינויים, היא שבימים הקרובים ניתן יהיה להגיב לעדכונים האלה במייל חוזר ולשאול שאלות.
באתר החדש, privacy basics, תמצא תשובות ומענה על השליטה והשימוש במידע שלך בפייסבוק.
לדוגמא: הסרת תיוגים, הסרת חברים, חסימות, וכיצד לבחור מי הקהל שיראה את התוכן שלך.
האתר מציע גם לעזור לך להיות בטוח שאתה משתף מידע עם מי שאתם רוצה באמת,
באמצעות מספר צעדים פשוטים מאוד כמו בדיקת פרטיות ובחירת הקהלים לפוסטים שלך.
פייסבוק גם מסבירים כיצד נאסף מידע מהשימוש באפילקציות ופיצ'רים שקשורים לפייסבוק:
כשעושים צ'ק-אין למקומות האהובים פייסבוק משתמשים בנתון הזה כדי להציג לאותם גולשים
את המידע הכי רלוונטי בהתבסס על איפה הגולשים נמצאים ומה החברים שלהם מתכננים.
לדוגמא: ייתכן ותראה קטלוג מבתי אופנה או פרסומים מבתי עסקים שנמצאים קרוב אליך או עדכונים מחברים בסביבתך.
פייסבוק גם עובדים על דרכים חדשות לבצע העברות כספים בצורה נוחה ובטוחה.
דוגמא נוספת ומעניינת שמופיעה בתנאים החדשים היא שפייסבוק יודעים לקבל מידע אודות מצב הסוללה
וחוזק האות הסלולרי שלנו על מנת לוודא ביצוע טוב של האפליקציה במכשיר הטלפון שלך.
לגבי הפרסום בפייסבוק – שום דבר לא משתנה – המפרסמים מקבלים עזרה מפייסבוק להגיע לאנשים עם מודעות רלוונטיות
וכל זאת מבלי לחשוף את המידע האישי שלהם לאותם מפרסמים.
ישנם עוד שינויים ועדכונים על אופן השימוש בפייסבוק ועל שיפורים ופייסבוק עושים
כדי לשפר את חווית המשתמש שלנו באפליקציות ובחברות השותפות.
את עיקר הדברים הובאתי כאן לפנייך, אם תרצה להרחיב ולקרוא את הכל אתה מוזמן להיכנס לאתר החדש של פייסבוק privacy basics
שם תמצא את כל המידע גם בעברית (אולי יהיה צורך לשנות את הגדרות השפה – אבל אני בטוחה שתצליח..)
יוליה