כיצד להגדיל חשיפה אורגנית (ללא תשלום) בדפים עסקיים בפייסבוק?
זו שאלה שחוזרת על עצמה שוב ושוב.
אז הינה 7 טיפים לעשות את זה.

ראשית חשוב להבין איך עובד האלגוריתם של פייסבוק.
רשמית תפוצה אורגנית עומדת על 1-6% מכלל האוהדים בדף.
אבל ישנן מספר דרכים להגדיל את המספרים האלה.

אז מה האלגוריתם של פייסבוק מחפש?
הוא מחפש תגובות רבות של הגולשים.
כי זאת הדרך של הרובוט הפייסבוקי להבין שמדובר בתוכן טוב.
ומה יכול ליצור יותר תגובות?

1. וידאו. קצר. קולע. עם טיפ מצויין.
פייסבוק שואפים להפוך לסוג של טלוויזיה דיגיטלית שלנו
ולכן הוא מקדם וידאו יותר מתוכן רגיל.
כדי להגביר את התגובות על הוידאו שלכם,
תעשו הזמנה מאוד מסקרנת ותועלתית לצפייה בוידאו ותוסיפו כותרות בולטות בסרטון עצמו כדי שגם מי שלא הפעיל את הוידאו יבין במה מדובר.
אגב טיפ טוב יכול להיכנס לוידאו של דקה שצולם בנייד. אז הזמן הדרוש להפקתו יהיה קצר מאוד.

2. לייבים – חד משמעית עובדים מעולה!
אפילו יותר מעולה מוידאו רגיל.
אפשר להגיע עם לייבים לחשיפה גדולה פי 3 או פי 4 מפוסטים.
תחליטו על יום של לייב אחת לשבוע ותתחילו לנהל ערוץ טלוויזיה משל עצמכם.

3. תשאלו שאלות קצרות ופשוטות ותראו איך אנשים שמחים לענות לכם ובזכות כך מגדילים את המעורבות בדף וגם את החשיפה.
כמובן שהשאלות חייבות להיות רלוונטיות ומקדמות שיח.
לדוגמה שאלה ששאלתי לאחרונה היתה ״כמה כסף כדאי להשקיע בפרסום בפייסבוק?״
שאלה שמסקרנת בעלי עסקים רבים.

4. תשקיעו בתוכן. אין מה לעשות – גם פייסבוק וגם הגולשים רוצים תוכן איכותי וערך אמיתי! לעיתים עדיף לוותר על הכמות בכדי להשקיע באיכות.
תוכן טוב – יוצר תגובות טובות – מה שיוצר חשיפה רבה!

5. אפשר ״לרמות״ את פייסבוק  ולהביא תנועה לפוסטים שלכם מבחוץ.
לכל פוסט ישנו קישור ייחודי ומה שאפשר לעשות זה לשלוח את הקישור הזה לרשימת הנמענים שלכם ברשימת התפוצה,
בקבוצת ווטסאפ, לפרסם בבלוג או באינסטגרם כמו גם כל מקום אחר.
התעניינות רבה בפוסט גורמת לפייסבוק לחשוב שיש ביקוש רב לפוסט שלכם ועל כן גדל האינטרס שלה להפיץ את הפוסט שלכם עוד יותר.

6. שימוש בצ׳אט בוטים – גורמת לאנשים להגיב על הפוסטים כדי לקבל משהו (מתנה, דו״ח, קישור להרשמה להרצאה וכו) בתיבת המסנג׳ר.
מה גם שככה תוכלו לעדכן את הנמענים לצ׳ט בוט שלכם בכל פוסט חדש ומשמעותי שתפיקו מה ששוב יגדיל את התנועה לפוסטים שלכם.

7. תוסיפו תקציב קטן לקידום הפוסט- אפילו תקציב מזערי יכול להגדיל משמעותית את התגובתיות לפוסטים שלכם. תוסיפו את המימון לאחר שהחשיפה האורגנית מתחיל לדעוך, כמה שעות אחרי פרסום הפוסט.
מומלץ לעשות את הקידום הממומן לקהל שהיה במעורבות בפוסטים קודמים שלכם. הוא הרי הקהל שהכי מתעניין בתוכן שאתם מפיקים.

אז מה דעתכם?
שתפו אותי מה לקחתם לעסק שלכם ומה תתחילו ליישם באופן מיידי?

תגובות פייסבוק

תגובות

דילוג לתוכן