פיצ׳ר של ״הצעות״ קיים בפייסבוק כבר הרבה שנים
אבל עד כה הוא היה מנוון ולא שימושי
אתמול עשיתי נסיון מדליק עם הפיצ׳ר המחודש הזה ורציתי לספר לך עליו
הוא שופר משמעותית וכיום יש לו מספר יתרונות.
ראשית מה זה פיצ׳ר הצעות?
זהו פיצ׳ר שמטרתו להניע אנשים לנצל הטבה/הנחה זמנית. דהיינו לקנות.
למרות שפייסבוק הבינו את הטרנד של המתנות החינמיות
אחת ההצעות שאפשר להציע לגולשים זה משהו חינמי.
אז מה היתרונות שלו?
1. ביום האחרון ממש רואים שעון רץ לאחור וזה תמיד מזרז אנשים לקבל החלטה
2. למי שמבקש מידע על ההצעה ישנה אפשרות לקבל אותה גם למייל
(בשונה לדוגמה מקידום דף נחיתה עם מבצע שאת המידע שלו אפשר לקבל אך ורק באופן מיידי בקישור
ואין דרך קלה לשמור את ההצעה הזאת)
3. למי שמבקש מידע על ההצעה יש דרך לשמור אותה בפייסבוק
4. כל מי שמבקש את ההצעה מקבל נוטיפיקיישן לפני שההצעה מתפוגגת
5. ניתן להציע לממש את ההצעה או באתר האינטרנט או בחנות פיזית ואז לתת קוד קופון או הנחה ייחודית.
ולמה זה שוס? כי עד כה, במיוחד לבעלי חנויות פיזיות, היה קשה לעשות מבצע ולהבין כמה
אנשים מגיעים לחנות וקונים בזכות הפרסום בפייסבוק. עכשיו אפשר לתת קוד קופון או אפילו ברקוד בתוך המודעה.
6. הבניה של ההצעה הינה חינמית (למרות שכדי שהצעה תגיע להרבה אנשים כמובן שכדאי לקדם אותה בממומן)
בסך הכל מגניב!
איך יוצרים את ההצעות?
מאוד פשוט
בדך העסקי, כשבאים לכתוב פוסט אחת האפשרויות הן הצעות (הקפתי לך בעיגול סגול)
לאחר מכן כל המילוי פרטים של המבצע מאוד ידידותי למשתמש. פשוט לעבור שדה שדה ולמלא פרטים.
לאחר שהמודעה תהיה מוכנה היא תיראה בדף שלכם ככה
במקרה והאדם יבקש מידע על ההצעה הוא יקבל את הפירוט הזה עם המידע הנוסף בצד שמאל:
ואם הוא יבקש לשמור את ההצעה למועד מאוחר יותר היא תישמר לו בפייסבוק וגם תשלח למייל באופן החביב הזה
בקיצור פיצ׳ר חביב מאוד
והיום בהחלט שווה לנסות להשתמש בו