מי בכלל דמיין לעצמו בשנת 2012
שיגיע היום ולא אהיה בין היחידים בארץ
שיהיו להם מוצרים דיגיטליים?
שלא רק שבעלי העסקים המתעניינים בלימודים
לא ישאלו מה זה אומר ללמוד לבד מול המחשב
אלא שלחלק גדול מהם יהיו כבר מוצרים כאלה
או שתהיה להם כוונה להפיק אחד כזה בקרוב.
אין ספק שדי הקדמתי את זמני 
ואין יום שאני לא מברכת על כך.

דבר נוסף שאני מברכת עליו
אלו הן טכניקות מכירה שאימצתי כבר לפני 4 שנים.
מעצם היותם פחות מוכרות הן מכרו ועדיין מוכרות נפלא.
טכניקות המכירה האלו לא רק איפשרו לי למכור הרבה יותר
אלא למכור בצורה נעימה לי וגם לקונים,
בצורה של נתינת ערך, בצורה בה האנשים שבאים לקנות ממני
מבקשים לשמוע פרטים נוספים ולא מרגישים שדוחפים להם.
הטכניקה שאני מדברת עליה היא טכניקת מכירה באמצעות וובינר (הדרכה אונליין)
והשבוע החלטתי לאפשר לעוד בעלי עסקים לגלות את הטכניקה הזאת:
https://otsma.ravpage.co.il/webinar

בפשטות מה שזה אומר הוא שאנחנו מעבירים הרצאה מקצועית ללא תשלום ובסוף ההרצאה האנשים הרציניים מבקשים להמשיך ללמוד מאיתנו והפעם בתשלום.

מדוע לעשות הרצאה כזאת אונליין ולא פרונטלית?
מכמה סיבות מצויינות:
ראשית התארגנות שלך כבעל העסק מסתכמת בכניסה לאתר וובינרים ולקיחה של קישור.
וזאת כמובן מהרצאה פרונטלית שבה הינך נדרש לשכור חדר, שעולה לך כסף כמובן, לקנות או להזמין כיבוד, לוודא שיש חיבור למצגת וכו׳
שנית ההתארגנות של המשתתפים בה גם כן שואפת לאפס משום שהם לא צריכים בייביסיטר, לא צריכים להקצות זמן לנסיעה/חניה וכו
הם מתיישבים ליד המחשב ומקשיבים לך. ועל כן יהיו יותר אנשים שיסכימו לשמוע אותך.
שלישית אם הינך מוכר מוצר דיגיטלי אז הכי טוב מלכתחילה להביא אותם למפגש דיגיטלי.
רביעית אין לך כלל חשש מ״הקיץ של אביה״. גם אם בחדר הוירטואלי במפגש הראשון יהיו רק 10 – אתה היחיד שתדע את זה.
חמישית – ההקלטה של המפגש למי שלא מצליח להגיע הינה אוטומטית. אין צורך בצלם או בציוד.
וככה מיד בתום ההרצאה הינך יכול לשלוח הקלטה למי שנרשם ולא הגיע ולכן לזכות בנרשמים נוספים.
בקיצור הרצאות אונליין זה פשוט להיט.

למה בעצם למכור עם הרצאה ולא להודיע לכל העולם על המוצר הדיגיטלי שלך? או לשים אותו באתר?
א.כי זה עובד. מרבית המשווקים בעולם מוכרים עם הרצאות אונליין – מגיע גם לך למכור יותר.
ב. כי זו שיטת מכירה שנעימה לכל הצדדים. אתה מרגיש ״על הבמה״ ובגדולתך וזה מעמד מעולה להיות בו במכירה
והלקוחות הפוטנציאליים באים לשמוע אותך בשמחה כי אתה נותן ערך עבורם.
ג. כי זה עוד טכניקת מכירה שכדאי להכיר. היא לא באה במקום הטכניקות האחרות שהינך משתמש בהם
אלא טכניקה נוספת שבוודאות תעבוד לך אפילו יותר טוב מטכניקות אחרות, בטח מטכניקה של להציע את המוצר שלך באמצעות האתר.
ד. כי מעטים משתמשים בה אז יהיה לך יתרון אדיר על פני מתחריך
ה. כי זו שיטת מכירה שהיא לגמרי בידיים שלך. אתה יוזם תאריך הרצאה מתי שאתה רוצה לייצר מכירות נוספות לעסק שלך
ו. כי לעיתים היא יכולה לעבוד במקומך. ישנן מערכות מדהימות כיום שמאפשרות תחושה של הרגשה של הרצאה אמיתית על אף שהיא מוקלטת.
בקורס על שיטת מכירה בוובינרים אני מדברת על הכלים האלה:
https://otsma.ravpage.co.il/webinar

למי מתאים למכור בטכניקה הזאת?
הטכניקה הזאת מתאימה כמו כפפה ליד למי שיש לו מוצרים דיגיטליים
אבל לא רק. אני מכירה בעלי עסקים שמכרו בדרך הזאת ייעוצים פרטניים, קורסים פרונטליים
ואפילו זכיינויות בשווי אלפי שקלים.

מעולה! עכשיו תכלס, איך לומדים את השיטה? מתי מתחילים? כמה זה עולה? ולמה עכשיו?
כל התשובות בקישור הזה:
https://otsma.ravpage.co.il/webinar
נפגש בקורס? אם חלקכם בטוח כן 

תגובות פייסבוק

תגובות

דילוג לתוכן