שלום שלום,
היום אני רוצה לדבר איתך על נושא שאני נשאלת עליו מדי שבוע?
האם לנהל את הדף פייסבוק באופן עצמאי או להעביר אותו לאיש מקצוע חיצוני…
התשובה שלי היא חד משמעית.
אם אתה בעל עסק קטן, הכי נכון עבורך לנהל את הדף שלך באופן עצמאי!!!
ולמה אני כל כך נחרצת?
מכמה סיבות:
1. בעסקים קטנים אנשים קונים מאנשים.
בהרבה מאוד מקרים בעסקים קטנים החיבור נעשה קודם כל אלינו ברמה אישית.
אם מישהו אחר מנהל עבורך את הדף אתה מפספס מהאלמנט החשוב הזה של החיבור האישי,
מה שיכול לגרום לך לפספס את הלקוחות הטובים לך ולהביא לך לקוחות לא כל כך מתאימים.
2. כל הידע העצום שצברת במשך שנים נזרק לפח.
נשמע קיצוני? אבל בדיוק ככה זה יתפס בעיניי הקהל שלך בפייסבוק
משום שאין לך סיכוי להעביר את כל הידע שלך לאיש החיצוני.
מעבר לזה, אתה תשלם כסף יקר לאיש מקצוע חיצוני כדי שילמד את הידע שכבר יש לך. בזבוז אמיתי!
3. התוצאה של שני הסעיפים הראשונים הופכת את הדף שלך ל״דף פלסטיק״.
דף שיש בו המון תוכן כללי, טרוויאלי, מועתק מאתרים שונים ברשת.
״לדף פלסטיק״ מאוד קשה להעביר את הייחוד האמיתי שלך בזכותו האנשים קונים ממך
ולכן הסיכויים שלו להביא לך לקוחות חדשים נמוך מאוד.
4. העלויות. איש מקצוע טוב יעלה לך לפחות 1,500 ש״ח בחודש. אם את הסכום הזה תשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק
תגיע לחשיפה אדירה של לקוחות פוטנציאליים.
עכשיו התור שלך לענות לי ״אבל האיש החיצוני חוסך לי המון זמן״, ״אני לא מכיר את כל הטריקים והשטיקים של פייסבוק״,
״אני טכנופוב ובפייסבוק יש המון דברים טכניים״ ועוד כל מיני סיבות שנראות לך הגיוניות ולגיטימיות.
אבל אני רוצה לספר לך, שמה שרואים מכאן לא רואים משם.
והאתגרים שאתה רואה כרגע יכולים להעלם תוך מס׳ שבועות בודדים,
אחריהם השיווק שלך בפייסבוק יהיה פשוט, מגדיל מכירות ואפילו מהנה.
אחרי הכל אם מליוני בעלי עסקים בעולם עושים את זה, אז גם אתה יכול!!!
אתה בסך הכל צריך לגלות איך עושים את זה ואיך עושים את זה נכון.
וההתחלה של הגילוי הזה נמצאת בקישור הזה (:
מקווה שתרמתי,
מאלת הצלחה רבה והמשך שבוע נפלא!
יוליה