דילוג לתוכן

לתת יותר מדי ערך בלי למכור || פרק 4

 4 טעות מספר
לתת יותר מדי ערך בלי למכור

ביל גייטס טבע את המשפט ״תוכן הוא המלך״ ומאז כל משווק שמכבד את עצמו עובד בהפקת תוכן לרשתות החברתיות.

רק מה

לא כולם מבינים איך הופכים את התוכן הזה ללקוחות ולכסף. ונתינה זה כמובן דבר מבורך אבל כשאין תמורה בעדה אז הנתינה מתישה והבחירה הטבעית היא למצוא ערוצים לכאלה שיביאו לקוחות ולהזניח את מתן התוכן

בפרק הזה אני ועדי אורפז נדבר על המעבר החלק והחכם בין נתינת תוכן עם ערך לבין מכירות