זוהי תמצית בלבד של כל השינויים שהיו

אבל כזאת שממוקדת אך ורק בדברים הכי חשובים לבעלי עסקים קטנים:

1. בשעה טובה ומוצלחת במנהל המודעות התווסף כפתור שמאפשר לנו לשכפל את המודעות, הסטים והקמפיינים שלנו!!!

עד כה האפשרות הזאת הייתה קיימת רק בפאואר אדיטור ולכן רוב בעלי העסקים

נאלצו לוותר על השימוש בו. כיום, כשהאפשרות הזאת נפתחה גם במנהל המודעות,

העבודה בו הפכה לעוד יותר קלה ונוחה.

תכלס, מתי זה שימושי?

כשלדוגמה אנחנו רוצים להוסיף קהל נוסף לקמפיין שלנו.

אם יש לנו קמפיין רץ שפונה לקהל א׳ ואנחנו רוצים להפעיל את אותו הקמפיין בדיוק לקהל ב׳

כל שעלינו לעשות הוא לשכפל את סט א׳ ובתוך הסט המשוכפל לתקן רק את הקהל שלו ולתת לו שם חדש – סט ב׳.

מצרפת כאן תמונה שמראה היכן נמצא כפתור שכפול

תכלס איך עושים את זה?

שכפול מודעות בקלות
שכפול מודעות בקלות

2. התווספה אפשרות חדשה של יצירת קשר בהודעות אישיות עם אנשים שמגיבים לכם בדף העסקי.

תכלס מתי זה שימושי?

כשאתם כותבים פוסט בדף העסקי שלכם ויש אנשים שמביעים עניין או מתעניינים בשירות שלכם כתגובה לפוסט.

עד כה, כדי לשלוח לאותם האנשים הודעה, הייתם צריכים לעשות זאת מתוך הפרופיל האישי שלכם. וזה היה לא מכובד וגם די מבלבל.

כי אם לדוגמה לדף העסקי שלי קוראים ״עוצמה – המדריך להגדלת מכירות בפייסבוק״ וישראל ישראלי הגיב לאחד הפוסטים שלי,

אם הייתי שולחת לו הודעה אישית הוא היה מקבל הודעה מיוליה גרוס. אם במקרה היו לנו חברים משותפים הוא אכן היה מקבל את ההודעה ממני אבל היה מבולבל ולא מבין מדוע יצרתי איתו קשר ומי אני.

כיום ניתן לשלוח הודעות בשם ״עוצמה – המדריך להגדלת מכירות בפייסבוק״ כשבתוך ההודעה ישראל ישראלי לא רק שההודעה נשלחה מהדף העסקי אלא בעקבות איזו תגובה שלו ולאיזה פוסט

כך יראו ההודעות שמי שיקבל אותן:

Messages Image(522232550)
רואים את שם השולח (שם הדף העסקי) ולהודעה מתווסף הקישור לפוסט עליו הגיב הנמען

תכלס איך שולחים את ההודעה?

מצרפת תמונת מסך עם חץ שמראה מהיכן יוצרים את ההודעה

Screen Shot 2015-10-04 at 13.41.51
בתגובות לפוסט בדף העסקי, מתחת לשם של המגיב, התווספה מילה ״הודעה״

3. התווסף סוג חדש וגאוני של מודעות וידאו – וידאו מ-7 תמונות. דהיינו במקום ליצור וידאו מבעוד מועד ואז לקדם אותו בפייסבוק

ניתן להעלות למנהל המודעות 7 תמונות ופייסבוק יצור לנו מהם סרטון שאותו נוכל לקדם באמצעותו.
לתשומת לבכם – אין מדובר ביצירת פוסט בתוך הדף אלא מודעת סרטון שתרוץ בפייסבוק כמודעה ממומנת

תכלס מתי זה שימושי?

אני אישית מאוד מתלהבת מהסוג הזה של מודעות כי ככה אוכל להעלות סרטוני הסבר מאוד פשוטים על הפיצ׳רים החדשים בפייסבוק
ולקדם אותם על מנת שכמה שיותר אנשים מקהילת העוקבים שלי יראו.

תכלס איך עושית את זה?

נכנסים למנהל המודעות, לוחצים על כפתור צור מודעה , בוחרים באפשרות אחרונה של ״השג צפיות בסרטונים״,  מגיעים לחלק 3 ״יצירת מודעה״ שם התווספה האפשרות של ״יצירת סרטון״ , מעלים את התמונות מהם רוצים ליצור את המודעה, בוחרים אורך סרטון, ולוחצים על הכפתור ״צור סרטון״
כל שאר ההגדרות בבניית המודעה נותרו ללא שינוי כמובן.
ככה זה נראה בפועל במנהל המודעות

Screen Shot 2015-10-05 at 21.20.23

4. עוד שינוי לא פחות מגאוני – אפשרות ליצור הודעות אוטומטיות לפונים לדף שלכם כשאתם לא נמצאים  או לא פעילים.

דהיינו – אדם שפונה לדף שלכם יקבל מענה מיידי (בנוסח שתצרו מראש) ולא יצטרך להמתין עד ששתכנסו שוב לפייסבוק.

תכלס מתי זה שימושי?

שימושי לכל בעל עסק שרוצה להיות שירותי (:

תכלס איך עושים את זה?

נכנסים להגדרות של הדף העסקי ואז להעברת הודעות – ראו צילום

Screen Shot 2015-10-05 at 22.38.12

5. פייסבוק שיפרו משמעותית את הנראות של כפתורי הנעה לפעולה במובייל.

ככה נראים הכפתורים כרגע בצבע כחול בגודל המתפרס משני קצוות המסך

IMG_7719 copy

וזו ההזדמנות להזמין אותכם לבדוק את האפשרויות החדשות שפייסבוק מציעים בכפתורי הנעה לפעולה ולעדכן אותם.
הינה רשימת האפשרויות הקיימות

Screen Shot 2015-10-05 at 22.58.04

 

יש כמובן שינויים נוספים אבל על כך אספר בפוסטים הבאים (:

 

בגדול,  אני חייבת לפרגן שוב ושוב לפייסבוק על כל העבודה שהם עושים כדי שיהיה לנו, בעלי העסקים, יותר קל ונח לשווק את עצמינו.

שיהיה שבוע מעולה

יוליה

תגובות פייסבוק

תגובות

דילוג לתוכן