הולה חברים
חדשות וחידושים הם ביטויי המפתח של פייסבוק, את זה אנחנו כבר יודעים,
אז בואו נתעדכן באחרונים כדי לשמור על מקומנו בחזית הידע הדיגיטלי.
אז מה הבשורות החדשות ממדינת פייסבוק?
ונתחיל בחדשות השידור החי.
זה התחיל מהאייפון, עבר לאנדרואיד ועכשיו הגיע למחשב.
אחד השינויים המבורכים שנעשו לאחרונה בדף העסקי (וגם בפרופיל האישי)
הוא היכולת לצלם שידור חי גם מהמחשב ולא רק מהמובייל.
אם עד לא מזמן אפשר היה לשדר חי רק דרך תוכנה צד שלישי,
הרי שהיום כל מה שעליך לעשות הוא ללחוץ על האייקון המתאים והופ… אתה באוויר.
פרסום במסנג'ר
חם מהתנור! המחויבות של פייסבוק לפיתוח המסנג'ר ככל שיווקי לעסקים מוכיחה את עצמה,
והם מרחיבים את האפשרויות לפרסם דרך המסנג'ר.
בנוסף למודעות שקופצות לשיחה עם העמוד או אלה שקופצות למי שכבר ניהל שיחה עם העמוד,
עכשיו יש את הצ'אט בוט, שהוא למעשה הסוכן הממוחשב שמנהל שיחה עם מבקרי העמוד שלך דרך המסנג'ר.
הוא מסייע בתהליכי מכירה, שירות לקוחות ופותח את האפשרות לעשות רימרקטינג לכל מי ששוחח עם העמוד.
בעוד יש כלים שיעזרו לך להתמודד עם זרם הלקוחות שפונה אליך,
לפעמים לא די בהם, במיוחד עם הלקוחות שלך מורגלים במענה מהיר שלך.
הבוט של המסנג'ר ישרת את לקוחותיך כאילו היה שלוחה ישירה שלך.
לקריאה מורחבת על אפשרויות הבוטים בשיווק של העסק שלך ניתן לקרוא בקישור
http://www.
נגיד שאתם רוצים לחפש בעמוד שלכם פוסט שכתבתם לפני שנה בנושא מסוים.
ונניח שאתם כותבים בעמוד שלכם על בסיס קבוע – 2-3 פעמים בשבוע (רצוי מאד!!!).
אז האופציה שעומדת לרשותכם היא לגלול למעשה שנה אחורה, שזה אומר 96-144 פוסטים.
אז לאחרונה נזרעה בהלה קלה בקרב משתמשים, כשנדמה היה ששדה החיפוש הקטן,
שנחה לה עד היום בצד שמאל בעמוד, נעלם לו.
אז החדשות הטובות הן שהשדה הזה לא נעלם, הוא פשוט שינה מקום
(בכל רגע נתון בפייסבוק נולד משהו חדש, ובמקביל הדברים הוותיקים משנים את מקומם. ככה לעולם לא משעמם).
מהיום לחצו "פוסטים"! בעמוד הזה תמצאו את שדה החיפוש הנעלם.
אם ביקרתם לאחרונה במנהל המודעות שלכם והקמתם קמפיין חדש, בוודאי נתקלתם בהודעה הבאה:
אם עשיתם מה שעשו רבים לפניכם, ופשוט התעלמתם מההודעה בלי לקרוא אותה, ורק לחצתם על "השתמש בהגדרות",
יכול להיות שגודל הקהל הפוטנציאלי של הקמפיין יצא הרבה יותר קטן משציפיתם. למה?
כי פייסבוק לקח את הגדרות המודעה האחרונה שלכם, עליה הוספתם הגדרות של המודעה החדשה,
ומה יצא? ערימה של הגדרות חדשות שבעיקר מצמצמות מאד את הקהל.
מסקנה? לקרוא הודעות קופצות, במיוחד בפייסבוק J
אחרון ומאד חביב להפעם הוא מבחן A/B TESTING.
מבחן A/B למעשה מאפשר השוואה בין שתי גרסאות של אותו קמפיין, כשמטרתו לסייע למפרסמים
להבין איך היבטים שונים של המודעות משפיעים על ביצועי הקמפיין.
לדוגמה, המבחן מאפשר לבדוק מודעה על שני קהלים שונים.
עוד מאפשר המבחן לבדוק קליקים לעומת המרות.
מפרסמים משתמשים במבחן כדי לבדוק איך משתנים שונים יכולים למקסם את הצלחת הקמפיין.
לקריאה נוספת על המבחן https://www.facebook.
יאללה ביי להפעם
יוליה