מה אנחנו בעלי העסקים בסך הכל רוצים?
לפרסם את השירות שלנו
ולקבל שיחות טלפון של מתעניינים,
נכון?
אז הינה, פייסבוק עונים למשאלתינו ומוסיפים
את האפשרות הזאת של חיוג ישיר מהמודעה
איך עושים את זה?
בגדול קיימות 2 דרכים:
1. באמצעות קמפיין מסוג ״תפוצה״ (קיים כבר תקופה)
2. באמצעות קמפיין מסוג תנועה (חדש! דנדש!)
אופציה 1
בוחרים קמפיין מסוג תפוצה
לאחר שעוברים את שלב בחירת הקהל
מגיעים לשלב של יצירת מודעה
בשלב הזה מסמנים v בתיבה של ״הוסף כתובת אתר אינטרנט״
ואז במקום של בחירת כפתור הנעה לפעולה בוחרים את האפרשרות של ״התקשרי עכשיו״
וכמובן מכניסים את המספר טלפון הרצוי
שימו לב,
היות ואנחנו מצרפים את הקישור לאתר/דף הנחיתה שלנו
מה שיקרה הוא זה אחד מהשניים:
– אם אנשים יקליקו על התמונה שצירפנו הם יגיעו לאתר האינטרנט שלנו או לדף הנחיתה
– אם אנשים יקליקו על כפתור הנעה לפעולה ״התקשרי עכשיו״ יתבצע חיוג אוטומטי למספר שלכם.
אופציה 2 – היא לעשות את אותו הדבר דרך קמפיין תנועה
גם כאן בעת יצירת המודעה בוחרים ביעד שיחת טלפון
להבדיל מהאופציה העליונה, ועל אף שמדובר בקמפיין תנועה,
במקרה של האופציה השניה לא נדרש מאיתנו לשים קישור לאתר או לדף הנחיתה
מה שאומר שכל לחיצה על המודעה בין אם מדובר בלחיצה על התמונה או על כפתור הנעה לפעולנה תיצור חיוג אליכם.
אז מה ההבדל בין השניים?
כאמור באופציה ראשונה אפשר ליצור הנעה לפעולה כפולה. זה יכול להיות יתרון למי שרוצה אולי להוסיף קישור שמספר מה מטרת השיחה ומה הולכים לעשות בה?
מצד שני זה כמובן יכול לבלבל משום שהנעה לריבוי פעולות לעיתים מבלבלת.
כמו כן עצם זה שזה משתייך למטרות שונות אומר שפייסבוק יעשה אופטימיזציות שונות – כלומר לחתחילה יראה את זה לקהלים מעט שונים.
עד כאן שידורינו על החידוש המרגש זה
אשמח לדעת אם תרמתי לכם ואם האופציה הזאת תהיה שימושית לכם.
יוליה