הררכיה של עלויות של לידים.
אני מודה שמשעשע אותי לראות צילומי מסך של עלויות של לידים שקמפייניר מעלים.
למה?
כי קהל תמים מתרשם מהם בצורה לא מדוייקת.
אבל בשביל זה אני פה
כדי להסביר לכם את הנושא של ההררכיה של לידים ואת ההבדלים בין העלויות בינהם.
אז בואו נבין את העניין של הררכיה של לידים כאשר מדובר באותו העסק, מהזול ליקר:
נרשמים למתנה חינמית מדוייקת – הכי זול
נרשמים לוובינר – קצת יותר יקר
מתעניינים בשירות (שיכולים להיות רבים וזולים אבל קרים קרח) – יותר יקרים
מתעניינים בשירות (חמים ומבושלים) – הרבה יותר יקרים
קונים שניה לפני הסליקה – הכי יקרים
אז כשאתם רואים טבלאות כאלה של מחירים ולידים
תשאלו את עצמכם מה זה ליד? ומה עלה לי 89 סנט. נרשם למשהו חינמי שלכו תדעו מתי אני אראה ממנו כסף או של מישהו שתכף משלם לי אלפים.
הררכיה הבאה תהיה בין סוגי עסקים שונים:
מתנה חינמי בתחום של דיאטה ומתכונים תהיה מאוד זולה כיום 2-5 ש״ח
מתנה חינמית בתחום עסקי שפונה לקהל רחב יחסית של עסקים תעלה יותר יקר ותהיה סביב 12-20 ש״ח
מתנה חינמית בתחום עסקי שפונה לקהל מנכ״לים (שזה קהל הרבה יותר מצומצם וגם מאוד עסוק) תעלה פי -3 לפחות מהקהל האמצעי ופי 10 מהקהל הראשון.
אבל גם זה לא הכל.
קיימת גם הררכיה נוספת.
באותו העסק עם אותה ההצעה כשפונים לקהלים מעט שונים.
הקהל החם שמכיר אותנו בדרך כלל יביא לידים הכי זולים
הלוקאלייק לקהל החם בדרך כלל יביא לידים קצת יותר יקרים.
והקהל השמור יביא את הלידים הכי יקרים.
אז למה לא לעבוד עם הכי זול? כי לפעמים אתה צריך לעבוד על כל הקהלים כדי לגדול.
וכמובן כמובן תמיד יכולים להיות יוצאים מן הכלל שאצלהם המתנה החינמית יקרה יותר מלידים שלפני סליקה או קהל חם ושחוק שמביא לידים יקרים פי 3 מלוקאלייק. אני כמובן מכלילה לצורך ההדגמה.
בקיצור, היו פיכחים כי לא כל טבלה נוצצת יכולה להפוך גם לזהב בעסק שלכם.
ומה אתם רואים בתמונה?
קמפיין ״ירוק״ שהקמתי אתמול ואני מפחדת לנשום לידו כי הוא מביא לי לידים במחיר שהיה בפייסבוק בזמנים שעוד לא היו לי כמתים סביב העיניים ….(ולא הם לא הופיע בין לילה…הייתי צריכה לחייך הרבה שנים כדי שהחריצים העמוקים של היום יבססו את מקומם על הפרצוף שלי היטב)