הי לך,
האם יש קשר בין השיווק שלך בפייסבוק לחג השבועות?!
בהחלט כן ואפילו במספר מובנים.
אני מכירה המווון בעלי עסקים שמשווקים בפייסבוק.
פשוט פותחים דף ומתחילים לכתוב. בלי להבין לעומק ובלי לתכנן.
פשוט כותבים.
לפעמים המהירות הזאת של היישום היא דבר נפלא
ולפעמים היישום המהיר הזה פשוט לא מקדם אותנו לשום מקום.
במקרה של שיווק בפייסבוק, חוסר התכנון – פשוט פוגע בכמות המכירות שלנו.
ברור שכשיש תכנון ויש מטרות ויש יעדים העבודה שלנו אפקטיבית בכמה רמות.
יחד עם זאת אני יודעת שבעסקים קטנים לפעמים קשה לבנות תוכנית עבודה שנתית מסודרת,
לכן אני מציעה להצמד ללוח החופשות והחגים.
להתסכל על לוח השנה ולתכנן את השיווק בפייסבוק לפיו.
ויש הרי המון חופשות וחגים. רק התכנון הבסיסי הזה – יעשה לך מסגרת עבודה ברורה ויעילה.
אפשר לתת המון ערך לקהל שלנו סביב החגים:
אפשר לצאת במבצעים סביב החגים, אפשר להכין מתנות סמליות
וברכהות ייחודיות ללקוחות שלנו, מה שבטוח יגדיל את שביעות הרצון שלהם ובהמשך גם את המכירות ועוד.
תכנון זה, לפי החגים, הופך את השיווק שלנו בפייסבוק להרבה יותר יעיל.
המישור השני שבו חג השבועות קשור לשיווק שלך בפייסבוק הוא הרלוונטיות.
בעלי עסקים מנסים נואשות ליצור תגובות לפוסטים שלהם.
רלוונטיות מגדילה משמעותית את כמות התגובות.
זאת משום שאנחנו מצטרפים ל״סרט״ שרץ ללקוח שלנו בראש ולא מפריעים לו.
אם לדוגמה את דיאטנית. יש לך המוווון מה לדבר איתי כמה ימים לפני חג השבועות וכמה ימים אחרי חג השבועות.
אם את מאמנת של הורים לילדים בעלי התנהגויות מפריעות, ה״סרט״ שיש להורים עכשיו בראש הוא סביב ימי החופש והבילוי המשפחתי בתקופת החג. תני להם טיפים להתמודדות קלה.
אם את עוסקת באופנה/הנעלה – תמצאי דגמים לבנים ותתני עליהם הנחה
אם אתה בעסקי הקייטרינג – תפנק אותנו במתכונים
אם אתם עוסקים ברפואה משלימה דברו על תחליפים למוצרי חלב או דווקא קחו את הגישה ההפוכה מהמקובל ודברו על תרומתם של מוצרי החלב לבריאות שלנו, אם אתם מאמינים בזה כמובן (:
אתם תראו עליה משמעותית באחוז המגיבים באופן מיידי רק בזכות הרלוונטיות.
אז לסיכום:
1. אם אין לך תוכנית עבודה מסודרת – הצמד ללוח החגים והחופשות
2. העזר בחגים לצורך כתיבה יותר רלוונטית וע״י כך תגדיל את המעורבות בדף
מאחלת לך חג שבועות שמח!!!!
יוליה
נ.ב.
גם אנחנו יוצאים במבצע לכבוד חג השבועות
ומעניקים 30% הנחה על כל ההדרכות!!!!