היית פעם ברכבת הרים?

זאת אחת האטרקציות הכי מלהיבות

היא מכניסה התרגשות מדהימה

גורמת לסוג של פרפרים בבטן

פעם עולים למעלה, פעם יורדים למטה

הכל במהירות כל כך גבוהה

שאם לרגע עוצמים עיניים

קשה להגיד בוודאות איפה אנחנו כרגע

זה אדיר!

אבל….זה אדיר רק בלונה פארק

כשזו דרך השיווק שלך בפייסבוק

זו סכנה מטורפת.

ראשית רוב בעלי העסקים בכלל לא שמים לב ששיטת השיווק שלהם

היא רכבת הרים!

שנית בשיטה הזו מתבזבזת המון אנרגיה

שלא מביאה כמעט בכלל תוצאות.

אז איך נראה השיווק של רכבת הרים?

בעל עסק חרוץ מחליט שהוא רוצה להתחיל לשווק בפייסבוק.

הוא מגיע עם מוטיבציה גבוהה ומוכן לעשות הרבה

הוא פותח דף עסק, מעצב תמונות, כותב פוסטים, מזמין את כולם להצטרף,

משתף לפרופיל האישי, מפרסם בקבוצות, שוב כותב כמה פוסטים….נמצא הכי למעלה שיש

ואז….מרגיש שאף אחד לא מתייחס אליו…מתחיל להפחית במינון הפרסומים…ברמת ההשקעה בפוסטים

עד שהוא נעלם לגמרי. יורד הכי למטה ברכבת.

ואז, תקופה לא ארוכה אחרי זה, הוא שומע שפייסבוק זה ערוץ שמביא לקוחות ומחליט לתת לו צ׳אנס פעם נוספת.

מה הבעיה בזה?

שהצופים מהצד, שהם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו,

בכלל לא מספיקים לקלוט ולהפנים את המאמץ השיווקי האדיר שלנו כשאנחנו נמצאים הכי גבוה ברכבת.

כי הם עסוקים בחיים שלהם. וכשאנחנו יורדים למטה ונעלמים הם שוכחים מאיתנו לגמרי.

ואז כשאנחנו חוזרים בשיא המוטיבציה – אנחנו מתחילים "לצבור" אצלם את הקילומטראג׳ השיווקי מחדש.

וכך בכל פעם מושקע מאמץ גדול לריק!

ומה הדרך הנכונה לשווק?

זו דרך של עליה מתמדת למעלה.

לא להוריד רגל מהגז. לא להתחיל לרדת למטה.

להיות עקבי ולדעת שגם אם לנו נראה שאנחנו מפרסמים הרבה,

רוב הלקוחות בכלל לא רואים ולא שמים לב. ולכן גם לא מגיבים עדיין.

רק מאמץ עקבי וממושך נקלט בעיניי הלקוחות.

סטטיסטיקות מראות כי כדי להטמיע מסר אחד על הלקוח שלנו להיות חשוף אליו 3-7 פעמים.

כלומר הוא צריך לראות לפחות 3-7 פוסטים שלנו כדי להבין במה אנחנו עוסקים.

ואז הוא מתחיל ליצור איתנו אינטראקציה ולהגיב לנו.

וכמובן שכדי להשתכנע לקנות מאיתנו הוא צריך לראות אותנו הרבה מעבר לכך.

אז ההמלצה שלי היא לרדת מהרכבת ולהתחיל טיפוס עקבי לעבר האוורסט של הצלחה.

ולא להבהל מזה שבתחילת הטיפוס לא מגיבים לך ולא מתייחסים אליך. זה פשוט עניין של זמן.

בהצלחה רבה

יוליה.

תגובות פייסבוק

תגובות

דילוג לתוכן