שבוע טוב,

מקווה שעברה עליך שבת נפלאה וששבת לעבודה במלוא המרץ.
כך גם אני צוחק

ביום א' שעבר המלצתי לך לסנן את המודעות הממומנות שלך בפייסבוק הן לפי הפרמטרים הדמוגרפיים והן לפי תחומי העניין של אוהדיך (כלומר דפי פייסבוק אחרים שהם אוהדים). זאת במטרה להשקיע את כספך רק בקהל רלוונטי שהסיכוי שלו להפוך להיות לקוח שלך הוא הרבה יותר גבוה מאנשים אחרים.

לדוגמה, צלמת הריון תוכל לפרסם את המודעות שלה לנשים, בנות 26-38 המתגוררות באיזור גאוגרפי של הסטודיו שלה או לנשים באותם הגילאים ואותם האיזורים אבל רק לכאלה שמתעניינות בדפים של הריון, לידה, יוגה לנשים בהריון, צילומי הריון ועוד.

מן הסתם, האפשרות השניה תוביל אותה לפרסם לקהל הרבה יותר רלוונטי מאשר האפשרות הראשונה.

כך צריך לעשות גם אתה.

אבל איך תדע מה הדברים שאוהבים אוהדיך?

הינה בא הטריק:

אם יש לך כבר חיפוש חברתי graph search, תוכל לאתר את תחומי העניין של אוהדיך באמצעות חיפושים הבאים בשורת החיפוש הרגילה:

  1.  Pages liked by people who like page (שם הדף שלך) – דפים שאוהבים אנשים שאוהבים את הדף שלך. מתאים למי שכבר יש לו דף פייסבוק פעיל עם כמות אוהדים גדולה.
  2.  Pages liked by people who like page (שם הדף של המתחרה שלך) – דפים שאוהבים אנשים שאוהבים את הדף של המתחרה שלך. מתאים למי שעדיין אין דף פייסבוק או שבדף שלו יש מעט מאוד אוהדים.
  3. [Pages liked by people who like [page1 and page2  – דפים שאוהבים אנשים שאוהבים שני דפים.
  4. Favorite interests of people who like page – תחומי עניין רחבים של אנשים שאוהבים את הדף שלך/של המתחרה שלך.
  5. Groups of people who like page – קבוצות בהן חברים האוהדים של הדף שלך או של המתחרה שלך.
    אומנם אינך יכול לטרגט קבוצות אלה בקמפיין הפרסומי שלך אך אתה בהחלט יכול להצטרף אליהן על מנת לעשות בהן פעילות שיווקית מסוג אחר. 

 אני מקווה שעזרתי לך ובזכות הטריק הזה תשקיע את כספיך רק בלקוחות פוטנציאליים אמיתיים.

מאחלת לך שבוע נפלא!

אתה מוזמן לקפוץ לאחל לי מזל טוב כי היום יש לי יום הולדת צוחקקריצהצוחק
כאן זה המקום לאיחולים החמים

 

 

תגובות פייסבוק

תגובות

דילוג לתוכן