,בחודשים האחרונים השתנו אופציות הבחירה של ניהול מיקומים לפרסום בפייסבוק
בהם תופיע המודעה הממומנת שלך
ובכך, המון כספים של בעלי עסקים קטנים
התחילו ללכת לאיבוד…
כלומר התחילו ללכת לפייסבוק.
אז הרובינהודית שלכם קפצה להציל אותכם
שינוי קליל בכפתור המדובר
יחסוך לך את ההוצאות המיותרות האלה.
הנה כאן בצילום מסך אפשר לראות את ההנחיות איך משנים את זה:
ברירת מחדל הקיימת במודעות
באם תלך על האפשרות של ברירת מחדל
המודעה שלך תופיע באינסטגרם ובעוד כל מיני מקומות שבמרבית המקרים לא מתאימים לעסקים קטנים.
{הינך עלול לחשוב ש״בעצם מה אכפת לך לקבל חשיפה בעוד ערוצים?״
העניין הוא שהחשיפה בערוצים אחרים באה על חשבון החשיפה בפייסבוק}
הנה מה צריך לעשות כדי להפסיק לשלם על החשיפה בכל הערוצים האחרים.
מה שצריך לעשות זה לבחור באפשרות השניה ״ערכי מיקומים״
ואז להוריד את ה-v מכל המיקומים הלא רלוונטיים.
אפשר אגב להמשיך בדיוקים של הופעת המודעות
ולבחור את המיקום של המודעה גם בתוך הפייסבוק (ניוז פיד, צד, מאמרים מיידים)
אם לדוגמה הגרפיקה של המודעה שלנו מצויינת למודעת ניוז פיד
אבל לא מספיק בולטת במודעה צד, אפשר לבקש מפייסבוק
להציג אותה רק בפיד
הנה ככה עושים את השינוי הזה:
לוחצים על המשולש הקטן שלצד המילה פייסבוק
ואז נפתחת הרשימה של כל המיקומים בפייסבוק
גם כאן אפשר לשחק עם ה-v ליד כל מיקום
אוקיי, עכשיו כשהכל כל כך ברור
ואתה הולך לחסוך ים כסף
אני מבקשת להעביר לחשבון 52$$62 10% מכל הכסף
שהפוסט הזה יחסוך לך (:
סייגים:
לא מדובר כאן בהמלצה גורפת לא לפרסם בערוצים השונים מחוץ לפייסבוק
יתכן ולעסק שלך אכן מתאים להיות באינסטגרם או באחד הערוצים הנוספים,
ניסיון שלי מראה כי למרבית העסקים הקטנים זה לא מתאים.
אך אם העסק שלך עוסק בעיצוב, סטייליג, תכשיטנות וכו יש מצב שהערוצים האלה יעבדו טוב עבורך (לפחות האינסטגרם).
כמובן שכדי לדעת האם הערוצים הנוספים מתאימים לך או לא
הכי טוב זה להריץ קמפיין בכל הערוצים ולבדוק מהיכן הגיעו התוצאות הכי טובות
אבל היות ואני יודעת שמרבית בעלי עסקים טרם הפכו את הניהול קמפיינים
למקצוע ראשי שלהם (: אני מציעה כאן קיצורי דרך להוזלה עלויות ושיפור בתוצאות
שיעבוד כנראה למרבית בעלי העסקים הקטנים.
קפיש?
יופי (:
שיהיה המשך שבוע מעולה שבמעולים.
יוליה