אם תשאלו אותי
מה היא העצה האחת בלבד
שאני יכולה לתת לך איך לפרסם בפייסבוק בתשע״ז
זו תהיה המלצה חד משמעית – להבין ולהפעיל את כל אפשרויות
הרימרקטינג שפייסבוק מאפשרים לך.
רגע לפני שמי מהלא טכנולוגיים יגיד
״וואו, רימרקטינג, נשמע שזה טכני ולא בשבילי״
אני רוצה להרגיע ולהגיד:
זה לא טכני,
זה קל,
ואחרי הסבר ממש פשוט כל אחד יכול לעשות את זה!
מ-ב-ט-י-ח-ה!!!
אז מה זה בכלל רימרקטינג?
במילים פשוטות זו האפשרות לעשות פרסום חוזר
לכל אחד מהאנשים שהביעו עניין בפרסומים שלנו,
וזאת מבלי שהוא הצטרף לדף העסקי שלנו
או נרשם לרשימת התפוצה שלנו.
כלומר:
אם פרסמתי סרטון – ומישהו צפה בו, אני יכולה לבקש מפייסבוק
לפרסם לו את התכנים שלי באופן שוטף.
אם מישהו ביקר באתר שלי – אני יכולה לבקש מפייסבוק שהחומרים שלי יופיעו לו בפייסבוק.
אם מישהו ביקר בדף הנחיתה שלי – כנ״ל
אם מישהו הקליק על מודעות הלידים שלי – אותו כנ״ל.
וזו עוצמה אדירה !!!
כי במקום להיחשף כל פעם לקהלים חדשים, שזה משהו שהוא גם יקר וגם לא יעיל,
יש אפשרות לחזור ולפרסם לאותם הקהלים שכבר התעניינו בפרסומים שלנו.
זו עוצמה באמת אדירה, כי ברגע שהצטבר קהל משמעותי של כאלה שהתעניינו ״בנו״
זה ממש לא חכם לרוץ ולחפש קהלים חדשים,
מה גם שזה ידוע שפרסום אחד לא מספיק ברוב המקרים כדי לקבל החלטה,
בטח במדיה כל כך עמוסה ורועשת כמו פייסבוק
ועל כן חובה עלינו לוודא שהקהל הרלוונטי שלנו
נחשף למסרים שלנו מספר פעמים.
בנוסף, זה כלי אדיר כי בעצם הקהל שמתעניין בנו לא צריך לעשות כלום כדי שנוכל לפרסם לו שוב.
הוא לא צריך להרשם, הוא לא צריך לתת את כתובת המייל שלו והוא לא צריך אפילו לעשות לייק
אלא רק להתעניין.
אז אני מניחה שהעוצמה ברורה, נכון?!!! וגם ברור שזה ממש פספוס לא לנצל את האפשרויות האלה של פייסבוק.
ועכשיו נשאר להבין לאיזה קהלים אפשר לעשות רימרקטינג ואיך תכלס עושים את זה.
רימרקטינג אפשר לעשות:
@ לכל מי שביקר באתר שלנו או באחד מהעמודים באתר שלנו
@ לכל מי שביקר בדף הנחיתה שלנו (נניח פרסמנו מבצע או מתנה חינמית או כל דבר אחר שהוביל לדף נחיתה)
@ לכל מי שצפה בסרטון שפרסמנו בדף העסקי שלנו.
אגב אפשר אפילו לעשות פילוח בין כאלה שצפו בכמה שניות מהסרטון לבין כאלו שצפו ברובו או בכולו.
@ כאלה שביקרו במודעות הלידים שלנו
@ ועכשיו חדש לגמרי – (אפשרות שעדיין לא מופיעה אצל כולם) אפשר לעשות רימרקטינג לקהל של אלו
שעושים שיתופים לחומרים שלנו מהאתר שלנו.
בקיצור ים של אפשרויות שבאמת משפרות את התוצאות של הפעילות שלנו ומוזילות אותה פלאים!!!
בהצלחה רבה
ושנה טובה ומתוקה!
יוליה