הי הי,
תמונות הן חלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית שלנו בפייסבוק.
הן מאפשרות לנו להעביר את המסר שלנו בקלות,
למשוך תשומת לב, לתפוס שטח נדל"ני גדול ועוד
אבל איך בוחרים אותן?
הינה מספר טיפים:
1. גודל.
חשוב לבחור תמונות ענקיות שינצלו את מלוא השטח הנד"לני העומד לרשותינו.
זה ממש פספוס לפרסם פוסט עם תמונה שתופסת חלק קטן ולא מנצלת את המקום שהפייסבוק נותן לנו.
אין תשובה חד משמעית מה גודל התמונה האופטימלי כך שיראה בצורה מיטבית בכל הערוצים
)מחשב נייד, סלולרי, טאבלט( אך ניכר כי גודל של 1200*1200 הוא גודל מתאים וכדאי לשאוף לתמונות בגודל הזה.
2. להוסיף מיתוג – לכל תמונה כדאי להוסיף מיתוג, לוגו, אלמנט מיתוגי שמייצג אותנו.
אמנם בהתחלה ישנה תחושה שזה ממש לא מוכר ללקוחות שלנו ולא עושה כלום,
אך עם הזמן הלקוחות שלנו יתחילו להתרגל לאלמנט המיתוגי
ולזהות אותנו כך שבאמצעות הפוסטים נוכל לעשות לעצמנו מיתוג.
3. מסגרת – מבליטה את התמונה.
בעולם מלא אינפורמציה ופרסומות, מסגרת יכולה להבליט את הפוסט שלנו בעיקר
אם המסגרת היא בצבע חזק ובולט.
4. לצרף מסר על התמונה – תמונה עם מסר עובדת הרבה יותר טוב!
לכתוב על התמונה או ליצור תמונה כתובה עם טיזר, תועלת או עיקרון כלשהו.
אם ברצונכם לקדם את הפוסט צריך לעמוד על הנחיות של הפייסבוק שהטקסט לא יעלה על 20% מהתמונה.
5. מאיפה לוקחים תמונות?
ברשת יש המון מאגרים חינמיים לתמונות!
ישנה גם אפשרות לרכוש מנוי באחד ממאגרי התמונות, מנוי זה לא דבר יקר והוא יכול לחסוך לנו הרבה זמן
בחיפוש תמונה לפוסט.
ניתן גם ליצור לעצמנו תמונות באמצעות תוכנות ברשת, שתי תכונות מומלצות ופשוטות הן PicMonkey ו Pixlr.
אתם יכולים גם להיות יצירתיים ולצלם תמונות או למנף קישורים ותמונות של אנשים אחרים ולתת קרדיט.
—————————————————————————————————————
הודעות חשובות :
1. לאחר תקופה מאוד עמוסה בה לא היתה אפשרות לקבל לקוחות חדשים להדרכות פרטניות,
אני שמחה לעדכן כי נפתחה ההרשמה להדרכות פרטניות בחודש יולי. שריינו את מקומכם עכשיו בקישור הזה:
http://otsma.ravpage.co.il/moran
2. בשבוע הבא אחגוג בע"ה יום הולדת 39. צפו להפתעות והנחות בגובה 39%
איזה מזל שאני לא בת 60 (: אל תפספסו את המיילים שלי בשבוע הבא
—————————————————————————————————————
מאחלת לכולנו ימים שקטים יותר
והצלחה רבה!
יוליה