הינה הגיע לו עוד שבוע עבודה,
איזה כיף!
השאלה לגבי שיטות תשלום שונות עולה באופן קבוע
לכן החלטתי לתת הסבר מפורט על הנושא.
CPC – מייצג עלות לקליק. אם הגשת הצעת מחיר למודעות שלך על בסיס עלות לקליק, תחויב כשמשתמשים ילחצו על המודעות שלך ויבקרו באתר האינטרנט שלך.
האם יש הצעה מינימלית לעלות לקליק (cpc)?
העלות המינימלית לקליק היא 0.01 דולר. מבחינה טכנית זוהי הצעת המחיר הנמוכה ביותר שבאפשרותך להזין, אך ברוב המקרים הצעה זו לא תהיה גבוהה מספיק כדי שהמודעה או העדכון הממומן שלך יוצגו. הסיכויים שלך לקבל הופעות וקליקים יהיו גבוהים יותר אם ההצעה שלך תהיה בטווח ההצעות המומלץ שמופיע במקטע התמחור כשאתה מגדיר את המודעה.
מהו התקציב היומי המינימלי?
התקציב היומי המינימלי לכל מסע פרסום הוא 1 דולר אמריקאי. התקציב צריך להיות גדול לפחות פי שניים מהצעת המחיר שלך לעלות לקליק (CPC). לדוגמה, אם יש לך הצעת עלות לקליק של 1 דולר, התקציב היומי צריך להיות לפחות 2 דולר.
CPM מייצג עלות לאלף הופעות. אם הגשת הצעת מחיר למודעות שלך על בסיס עלות לאלף הופעות, תחויב כשמשתמשים יצפו במודעות שלך, בין אם הם ילחצו עליהן ובין אם לא.
oCPM תשלום עבור חשיפות תוך התמקדות במטרה ממוקדת.
CPA עלות לפעולה הוא סוג של הצעת מחיר שמאפשר למפרסמים לשלם רק תמורת פעולות שהיו תוצאה של המודעות שלהם. הפעולות שניתן לבחור לשלם עבורן הן סימוני 'אהבתי' בדף, בקשות של הצעות או קליקים על קישורים.
אפשרות זו שימושית למפרסמים שרוצים לשלוט בסכום שהם משלמים תמורת פעולות ספציפיות. לדוגמה, מפרסם עשוי לרצות לעקוב אחר הסכום שהוא משלם בממוצע תמורת סימוני 'אהבתי' בדף, במקום לשלם תמורת הופעות (cpm) או קליקים (cpc).
מקווה שעזרתי גם הפעם (:
שבוע מעולה לך.
שבוע מעולה לך.
יוליה