האם החשיפה אורגנית בפייסבוק צונחת שוב?

פורסם ב 14 Mar 18

נושא החשיפה האורגנית בפייסבוק תמיד זוכה לשיח רב בקרב בעלי העסקים,

והמגמה שלו אף פעם לא מפתיעה כי היא תמיד במגמת ירידה.

הנושא מבאס באופן קבוע בעלי עסקים קטנים

משום שהמשמעות שלו היא תשלום הולך וגדל עבור החשיפה הדרושה לייצור מכירות. 

אז היום אני רוצה דווקא לשמח אתכם,

ולספר לכם כי על אף העובדה שאולי תבחינו שוב בצניחה של

עד 20% בחשיפה האורגנית של הפוסטים שלכם בדפים העסקיים

הפעם מדובר רק בהצגה שונה של הנתונים ולא בפגיעה אמיתית בחשיפה.

בואו נבין את המשמעות של הדברים.

לצורך כך ראשית נסביר שלושה מושגים חשובים:

1. תפוצה אורגנית – מספר האנשים שפוסט ללא תשלום מהדף שלך הופיע במסך שלהם

2. תפוצה בתשלום – מספר האנשים שהפוסט בתשלום מהדף שלך הופיע במסך שלהם

3. תפוצה של פוסט – היא מספר האנשים שפוסט כלשהו שלך הופיע במסך שלהם

הסכום של תפוצה אורגנית ותפוצה בתשלום לא תמיד יהיה שווה לתפוצה כוללת של הפוסט.

היות ואם אדם אחד ראה את הפוסט שלנו הן בצורה ממומנת והן בצורה אורגנית 

מדובר באדם אחד ובמקרה הזה 1 (חשיפה אורגנית) + 1 (חשיפה ממומנת) = 1 (אדם שראה את הפוסט בשני אופנים שונים)

מצרפת צילום מסך של נתון שמופיע מתחת לכל פוסט בדף עסקי שכולל את שלושת הנתונים המוסברים.

אפשר לראות כי החיבור בין החשיפה האורגנית (951) לבין החשיפה בתשלום (2,066) מביא אותנו למס׳ 3,017 ולא לנתון (2,851) שפייסבוק מראה לנו.

ההסבר לכך הוא העובדה שישנם אנשים שראו את הפוסט הזה הן אורגנית והן בצורה ממומנת.

ועכשיו לשאלה הכי חשובה: האם התפוצה האורגנית של הדף העסקי שלך ירדה?

ב-9.2.2018 פייסבוק הודיעו על שינוי במדידה של החשיפה.

ושימו לב – השינוי הוא באופן המדידה של החשיפה ולא בחשיפה.

כלומר אם בעבר כל פוסט שלך קיבל חשיפה ל-100 איש והיום תראה שהינך מקבל חשיפה רק ל-80 איש

אין משמעות הדבר שכיום רואים אותך פחות אנשים. 

אלא המשמעות של הדבר, על פי ההסבר של פייסבוק, היא שבעבר הספירה של ה-20 הנוספים היתה מיותרת.

על פי ההודעה, פייסבוק עדכנה את התפוצה האורגנית כך שהיא תימדד בדומה לתפוצה בתשלום.

ההגדרה החדשה סופרת תפוצה אורגנית כשפוסט ללא תשלום מופיע במסך של אדם כלשהו.

בעבר, תפוצה אורגנית נספרה כשפוסט ללא תשלום נכנס לאוסף החדשות של האדם, בין אם הוא הופיע במסך שלו או לא.

(כלומר הוא נספר גם אם הוא לא באמת ראה את הפרסום)

עדכון זה של פייסבוק לא משנה את אופן ההצגה של הפוסטים שלך ולא משנה את מי שרואה את הפוסט שלך

ובא איתו במגע (באמצעות סימוני ‘אהבתי’, הערות ושיתופים).

על אף שעדכון זה עשוי להקטין את המספר של התפוצה האורגנית של הדף שלך,

הוא גם מאפשר לך להשוות באופן מדויק יותר בין פוסטים בתשלום ופוסטים אורגניים.

 

בפייסבוק, כמו בפייסבוק – מלכת המעברים והשינויים, תהיה לכם נחיתה רכה ואפשרות לראות 

לצד התוצאות החדשות, גם את התוצאות הישנות.

זה אומר שבכמה חודשים הקרובים אתם תראו את הספירה הישנה לחשיפות ליד הספירה החדשה.

:איך תוכלו לעשות את זה? הנה ההסבר

החלק שמעניין אותנו הוא שמאחר שחשיפה הייתה מאז ומתמיד נתון בעייתי,

בהיותו בלתי ניתן לבדיקה או מעקב אחר הנתון שפייסבוק פרסמו לנו (בניגוד למעורבות מסוג לייקים, שיתופים ותגובות),

מעכשיו נוכל להתייחס אליו באמינות קצת יותר גדולה.

——————————————————————————————————— 

בין אם חשוב לכם להגדיל את החשיפה האורגנית שלכם לבין אם את החשיפה הממומנת

יש לנו מבצע מטורף עבורכם

לפרטים : https://otsma.ravpage.co.il/4sons

או התקשרו: 054-3974293 (מורן)

תגובות פייסבוק

תגובות


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום