THE BOOSTER

תוכנית ליווי פרימיום שתאיץ את המוניטין שלך ברשת, תמתג אותך גבוה ותביא לך לקוחות שרוצים לקנות!

בלי תלות באנשי מקצוע חיצוניים • בלי תקציבי ענק בפרסום
בלי לשבור את הראש על רעיונות לפוסטים • ובלי לבלות ימים שלמים על תוכן שמביא בקושי לייקים בודדים.

למדת מקצוע, צברת נסיון, יש לך לקוחות מרוצים

אבל איכשהו כשזה מגיע לפרסום ברשת, המקצועיות שלך לא באה לידי ביטוי.

להפיק תוכן זה תיק עבורך, אין לך מושג מה לכתוב, וגם כשהשקעת וכתבת, זה לא הביא לתוצאות. אז לקחת קמפיינר מקצועי, אבל גם זה לא קידם את העסק, כי זה לא הביא כלום או שהביא לידים לא מדויקים ושיחות מכירה מתישות. כל כך מתסכל.

במיוחד כשכל טירון שסיים אתמול ללמוד מביא יותר לקוחות ממך, רק כי הוא יודע "לעשות רושם" עם תמונות מרשימות או סרטונים בטיקטוק.

איך זה שעם כל הידע והניסיון שלך, לך זה לא מצליח?

5 סיבות לכך שהשיווק ברשת לא עבד לך עד היום:

 – 1 –

הסיבה הראשונה הכי פשוטה. כי עשית את זה לא נכון עד כה (ברור, זה לא המקצוע שלך). נרתעת מחשיפה. נוכחת ברשת לעיתים נדירות. נחשפת רק למעגל האנשים שקרוב אליך ולא ללקוחות.

 – 2 –

כי היית משעמם (אאוצ׳) וכמו כולם. וכדי לבלוט אסור לשעמם. זה לא אומר שצריך להפוך לבדרן, זה כן אומר שצריך להגיש את התוכן בצורה שמתאימה לרשת (וכן, גם תוכן על מיסוי יכול להיות מוגש באופן מרתק).

 – 3 –

כי כשלקחת קמפייניר חשבת שהוא איש שיווק ולא הבנת שתפקידו לרוב להביא לך לידים/מתעניינים בכמות גדולה בלי קשר לאיכות. וכתוצאה מכך הותשת משיחות קרות.

 – 4 –

כי דאגת רוב הזמן להתמקצע מקצועית (ראוי להערצה בעיניי!) אבל לא השקעת בבניית המוניטין שלך.

 – 5 –

כי היית משוכנע שעסק טוב נבנה מפה לאוזן ועם הזמן גילית שזה לא מספיק כדי לצמוח כל הזמן.

לקוחות מגלים

וזה הביא אותך לתקרת הזכוכית בהכנסות שאינך מצליח לפרוץ, והתקרה הזאת נמוכה מדי לשאיפות שלך.

החדשות הטובות הן שהמצב הזה לגמרי הפיך ואנחנו יכולים לעזור לך.

THE Booster

תוכנית הליווי שלנו תלמד אותך להתנהל מקצועית בצורה נכונה ברשת, בלי לרקוד בטיקטוק, להיות שחקן או מדובב ברילס.

נכוון אותך לפעולות מדויקות כדי שהשיווק יתאים לאופי שלך ולרמת המקצועיות שלך.

כדי שהמותג שלך יגדל, הלקוחות יבינו כמה מקצועיות יש לך, ויעדיפו לעבוד דווקא איתך.

איך אנחנו עובדים יחד?

תוך כדי האצת המוניטין שלך ברשת.

אחרי 13 שנים בהם עבדנו עם אלפי עסקים
אנחנו יודעים – השיטה שלנו עובדת!
וזאת בזכות ההכרות המעמיקה שלנו עם דרכי שיווק מגוונות ברשת והיכולת להתאים את השיווק למה שנכון לך.
בחנו את השיטה על תחומים רבים: עורכי דין, דוקטורים לפסיכולוגיה, מערכות מידע, יועצים עסקיים, אנשי שיווק, אדריכלי נוף, מטפלים, בעלי עסקים פיזיים ועוד, וזה פשוט עבד.

ליווי הפרימיום שלנו נעשה צמוד אליך, יד ביד, במשך 3 חודשים. בפגישות אישיות אחד על אחד.   

לקוחות מגלים

הפעם זה יעבוד לך. כי אנחנו לוקחים אותך יד ביד. ​

זה לא קורס דיגיטלי. זה לא למידה קבוצתית. זה לא ייעוץ תאורטי.
זו עבודה אישית איתך, על העסק שלך ועם תקשורת יומיומית איתנו.

מה היא שיטת העבודה שלנו?

שלב

1

מכירים אותך ואת העסק שלך

בשלב הזה אנחנו עושים עבודת הכרות איתך, עם העסק שלך, עם הייחוד או השיטה שלך. עוזרים לך ליידק את הקהלים ואת המסרים לכל אחד מהם. כמו כן, נכיר את היעדים וגם את החלומות שלך.

 

שלב

2

מגדירים את הלקוחות שלך

ביחד נחקור ונבין מי הם האנשים שהשירות או המוצר שלך מעניינים אותם כבר היום. ניצור סקר לקוח ונמלא שאלוני איפיון לקוחות שהכי כיף לך לעבוד איתם, כדי להגיע למצב שאנחנו ״קוראים את מחשבותיהם״ ויודעים לדייק במסרים אליהם. 

שלב

3

בונים תוכנית תוכן 

כאן מבצעים חשיבה אסטרטגית ובונים תוכנית תוכן שתכלול נושאים לכתיבה, מינון הפרסום, סוגי תוכן, ערוצי הפצה: פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ועוד. מתחילים נוכחות עקבית בלי לחכות למוזה או השראה.

שלב

4

יוצרים תוכן ממכר

מפשילים שרוולים ויוצרים תוכן מעניין, אותנטי, כזה שמושך קוראים. בשלב הזה נגלה איך להפוך את כל הרעיונות שבנינו לתוכן מקצועי, מעניין ומגוון. ניצור תוכן שיגרום לקהל העוקבים להתמכר אליך.

שלב

5

מתרגלים ונוכחים ברשת

כתיבה זה שריר. ואנחנו נעזור לך לאמן אותו. לכן ניתן לך טמפלייטים, מבנים מדויקים וגם פידבקים אישיים על כל פיסת תוכן. נרד לרזולוציות הכי קטנות בבחירת פתיח לפוסט, ניסוחו, הנעה לפעולה בסופו, בחירת תמונה ועוד.  

שלב

6

יוצרים תוכן מוכר

נלמד איך מניעים לפעולה ואיך יוצרים תוכן מוכר שגורם לעוקבים לפנות אליך או לתייג חברים רלוונטיים. 
אנחנו נגלה לך איך עושים את המכירה בצורה אלגנטית שלא דוחפת כלום ולא מתרברבת וכן יוצרת מכירות. 

שלב

7

הכנה לפרסום ממומן להגברת החשיפה לקהלים חדשים שעוד לא מכירים אותך.
נסביר לך אסטרטגיות קיימות בפרסום ונמליץ לך על דרכי פרסום ממומן אפקטיביות לעסק שלך

בנוסף עם תחילת התוכנית יפתחו לך
3 בונוסים מכפילי תוצאות:

הקורס המלא לכתיבה שיווקית לא דוחפת

בקורס יתגלו כל רזי הכתיבה השיווקית שלא דוחפת כלום וכן מוכרת. נבין את מטרת הכתיבה. נלמד דרכים לכתוב כדי לבלוט ולמשוך קוראים וגם נלמד כיצד לגרום לקוראים לקרוא דווקא את הפוסטים שלנו. נלמד שיטה ליצור המון רעיונות לתכנים, לגוון בהם ולהפוך אותם לממכרים.

קורס בשווי 2790 ₪

סדנת CANVA לעריכת תמונות וסרטונים 

הכלי האולטימטיבי לעיצוב תמונות ועריכת סרטונים. בסדנא תגלו איך להראות בצורה ממותגת, בולטת, עוצרת גלילה ומושכת רק קוראים שיש להם נכונות לקנות מכם. 
כל זאת ללא שום צורך בידע קודם בעיצוב וללא תלות באנשי מקצוע אחרים.   

קורס בשווי 949 ₪

סדנת Storie לבניית ערוץ שיווקי נוסף 

Storie הוא ערוץ שיווקי נוסף שממתג אותך בצורה מקצועית בהשקעה של 2-3 דק ביום, מאפשר חיבור אוטנטי עם הקהל שלנו ומקדם בצורה חזקה מכירות בעסק.

בסדנא נלמד הן את החלקים הטכניים והן את החלקים השיווקיים של הכלי.

קורס בשווי 549 ₪

לקוחות מגלים

מהלקוח הראשון כבר כיסיתי את העלות של הליווי

אני זאת שמנהלת לעצמי את השיווק והפרסום בפייסבוק

אחרי 15 שנה זה עדיין לא היה מדויק שיווקית. עד שהגעתי לעוצמה

להגשת מועמדות לבחינת התאמה לתוכנית

״הסוד בפריצת תקרת זכוכית בהכנסות נמצא בהאצת המוניטין שלך ברשת״

מה צפוי שיקרה לך בסוף התוכנית?

לקוחות מגלים

הייתי במצב של שיתוק מול המפלצת של פייסבוק

היום זה עולם אחר. יש לי שטף של לידים. ואין לי יותר פחד משיווק

תמיד נתתי ערך ברשת ולא הבנתי איך להפוך עוקבים ללקוחות

למי מתאימה התוכנית?

למי היא לא מתאימה?

איך ומתי מתחילים?

מתחילים מיד לאחר פגישת אבחון בה נבין האם התוכנית מדוייקת לך.

איפה זה קורה?

הפגישות השבועיות מתקיימות בזום. משך כל פגישה הוא שעה.
הפגישות מוקלטות ונשארות לך כנכס שיווקי פרטי.

האם יש תמיכה בין הפגישות?

בליווי אנחנו נמצאים איתך בקשר יומיומי שוטף גם בין הפגישות במיילים ובווטסאפ.
פידבקים אישיים ניתנים ברמה יומית.

משך הליווי 3 חודשים.

במשך שלושת החודשים האלה אנחנו נעבוד איתך צמוד. יד ביד. כמו כן הקורסים המקצועיים שלנו יפתחו לך בתוך אתר החברים הסגור שלנו. 

להגשת מועמדות לבחינת התאמה לתוכנית

לקוחות מגלים

במקום שיגיעו 20/30 הורים מיד התחילו להגיע 100/150 הורים

זה ישמע מליצה אבל זה באמת באמת הכל בזכות יוליה

אז מה תהיה ההשקעה שלך
בתהליך בניית מוניטין ברשת?

כמו בכל השקעה חשוב להבין לא רק מה גובהה של ההשקעה אלא מתי היא מחזירה את עצמה.
אצלינו על פי רוב ההשקעה מוחזרת אחרי 2-3 עסקאות ראשונות בלבד.
ומשם – כל העסקאות שיבואו מהרשת – יהיו רווח נקי שלך.

אחריות ותנאי ביטול

בתוכנית הליווי מושקעות שעות עבודה רבות הן בפגישות האישיות והן בחשיבה והתייעצות מעבר לשעות הפגישות, לפיכך תנאי הביטול הם:

לאחר השבוע הראשון ניתן לבטל את התוכנית בקיזוז של 790 ש"ח כולל מע"מ

לאחר שבועיים מתחילת התוכנית ניתן לבטל בקיזוז של 1,790 ש"ח כולל מע"מ

לאחר מכן לא ניתן לבטל ולקבל החזר כספי על ביטול התוכנית.

שאלות שבדרך כלל שואלים בשלב הזה

זו בהחלט שאלה לגיטימית ויחד עם זאת מטרת שיחת ההתאמה שלנו היא לוודא שהתוכנת תהיה מאוד משתלמת עבורך.
אנחנו לא מקבלים לתוכנית שלנו עסקים לא רווחיים או כאלה שמוכרים מוצרים או שירותים מאוד זולים.
בשיחת האבחון נבין ביחד כמה עסקאות דרושות כדי לכסות את עלות התוכנית (על פי רוב 2/3 מספיקות), ניתן הערכה למתי זה יקרה ומה יהיה הרווח שלך לאחר סיום התוכנית.

ישנם שני מסלולים לבחירתכם. מסלול של 3 חודשים שנועד להפוך אותך לאוטוריטה בצורה אורגנית ו-3 חודשים נוספים (סה״כ 6 חודשים) שנועד להפיץ את הבשורה שלכם בממומן לרבים נוספים הרבה מעבר לגבולות של הפרופיל האישי.

  • מדי שבוע תתבקש לצפות במודול דיגיטלי – זמן צפיה של בין חצי שעה לשעה
  • לקיים פגישת זום של שעה
  • לעשות משימות שינתנו במפגש
  • להתייעץ איתנו על ביצוע המשימות במידת הצורך
  • לפרסם את התוכן ברשתות ולתת יחס למגיבים

סה״כ כ-5 שעות שבועיות

בשלושת החודשים הראשונים לא צפויות השקעות כספיות משמעותיות.
למעט רכישת רינג לצילום (כמה עשרות שקלים), מיקרופון חדש, תוכנת עריכת סרטונים ותמונות (מנוי חודשי של כמה עשרות שקלים בחודש) וזהו.
בתוכנית ההמשך של הממומן נחליט ביחד על תקציב הפרסום בהתאם ליעדי העסק וגם בהתאם למידת התחרותיות בשוק.

אנחנו מלווים בעלי עסקים מזה 13 שנה מתוכן ליווינו עורכי דין, מטפלים, יועצים עסקיים, יועצי נדל״ן, מנחות שינה, בעלי משרדי דיגיטל, יועצי תזונה, דיאטנים ועוד.
נוכחנו לגלות כי בעלי עסקים שמתמסרים לתוכנית ומשתפים פעולה מייצרים תוצאות יוצאות מן הכלל והופכים את ההשקעה בתוכנית הליווי שלנו לאחת ההשקעות הכי טובות שעשו בעסק שלהם.

היות והתוכנית מובנית לאנשי מקצוע ברמה גבוהה, כמעט ולא קיימת פונקציית שיווק מקצועית שתוכל לבנות מוניטין ללא המעורבות המאוד אינטנסיבית שלך.

כדי שיווצר חיבור מקצועי אליך, צריך לשמוע את סיפורי המקרה מהפרקטיקה שלך, את ההמלצות האישיות שלך ואת העדויות של הלקוחות שלך.

מדובר בעבודת עומק מאוד יקרה והשקעת זמן מאוד גבוהה של איש השיווק בתעריפי שכר מאוד גבוהים.
מה שאנחנו עושים בתוכנית הליווי שלנו זה מלמדים אותך להיות איש השיווק של עצמך.

להגשת מועמדות לבחינת התאמה לתוכנית

נעים להכיר

הי אני יוליה גרוס, בעלים של חברת עוצמה, אותה הקמתי לפני 13 שנה לאחר קריירה ענפה בתפקידי שיווק בכירים בבנק לאומי, בחברת ביטוח הראל ועוד. בשנת 2009 לאחר הולדת בנותיי הפכתי בן לילה לאמא ל-3 קטנטנים. ואז בחרתי להתייעל ולהתמקד ב- 2 האהבות הכי גדולות שלי: ילדיי ושיווק, ולוותר על נסיעות של כשעתיים וביום למשרדי החברה. פתחתי משרד עצמאי וגיליתי אהבה גדולה כפליים. הסיפוק אותו הרגשתי כשבעל עסק קטן, כמוני כמוך, מצאו דרכי שיווק יעילות והגדילו הכנסות היה לאין ערוך גדול יותר מכל קמפיין טלוויזיוני בשווי של מליוני שקלים שניהלתי.

מאז ועד היום צוות החברה גדל והיתה לנו הזכות להדריך וללוות מעל עשרת אלפים בעלי עסקים קטנים ובינוניים.
כמו כן, היתה לי הזכות להעביר הרצאות בפורומים גדולים, להנחות פינה קבועה ברדיו ולכתוב מעל שלוש שנים טור אישי ב״ישראל היום״ במהדורת סוף השבוע. 

לקוחות מגלים

רוב הלקוחות כיום בקליניקה מגיעים דרך הפייסבוק

כל הרישום ורשימת ההמתנה הם בעקבות הליווי שעשיתי

היום יש לי ממוצע של 6 לידים ביום. זה עצום. זה גדול. זה ענק.

פתחו לי דלת לעולם של כסף

היינו טובים אבל רצינו להתמקצע יותר

פחות או יותר הכפלתי את ההכנסות שלי

היום כשאני הולכת אני סוג של סלב. זה מדהים בעיניי

הכל התחיל אצל יוליה שנתן לי את הגרעין הראשון של שיווק נכון

אתה רואה את התוצאות כבר תוך כדי התהליך

יש לך גם תמיכה רגשית, גם הסבר שיווקי וגם מענה טכני

אני צריכה למצוא עכשיו זמן לכל הלקוחות החדשים

למדתי איך לגשת לקהל ממוקד. שילשתי את כמות המטופלים שלי

הלייקים מביאים לי לקוחות והכנסות. אני לא צריכה עוד ערוצים.

היתה התפוצצות של טלפונים, תגובות והודעות

פתאום התחילו לזרום אליי האנשים הנכונים. מישראל, ברזיל, בלגיה

להגשת מועמדות לבחינת התאמה לתוכנית

עיצוב ובניה: סטודיו דויד רוס

דילוג לתוכן