אהלן.

שנת 2015 כבר כאן וזו הזדמנות נהדרת לעצור לרגע כדי להחליט איזה גבולות אתה רוצה לפרוץ השנה.

כן כן, אני מדברת על פריצת גבולות אישיים ועל יציאה מאזורי הנוחות, וזאת משום שמהניסיון האישי שלי אני יודעת שאלו הם המקומות שמביאים אותנו להתקדמות הכי גדולה בחיים בכלל ובעסק בפרט!

ההמלצה שלי היא לאמץ וידאו ככלי שיווקי. אני יודעת שוידאו מהווה מחסום משמעותי אצל מרבית בעלי עסקים וממליצה בחום להחליט שהשנה אתה פורץ את המחסום הזה כי אני יודעת שזה יעשה לך נפלאות בעסק! אני ממליצה על כך משום שאנחנו רואים שפייסבוק משקיעים המון בקידום הוידאו וזאת בהחלט תמשיך להיות האסטרטגיה של פייסבוק בשנה 2015.

הנה כל הסיבות מדוע לאמץ וידאו בשנת 2015:

1. פייסבוק אוהב וידאו (: הוא משקיע מאמצים לפתח את הכלי הזה ונותן לו קדימות, כגון: ניגון אוטומטי, סטטיסטיקות נוחות, קידום ייעודי לסרטונים ועוד…

2. פייסבוק אוהב וידאו כי הגולשים אוהבים וידאו, וזה אומר שהלקוחות שלך מעדיפים לצרוך את התוכן שלך באמצעות וידאו.

3. וידאו נותן לך יתרון תחרותי משמעותי משום שרוב המתחרים שלך לא ישברו את המחסום הזה אצלם וימשיכו להסתפק בפוסטים כתובים, כך שאם אתה תפיק את התוכן שלך באמצעות וידאו – תבלוט הרבה מעבר למתחריך.

4. וידאו מאפשר לך להעביר את המסר שלך בצורה מדוייקת כפי שאתה רוצה להעביר אותו.

5. וידאו שובר דיסטנס ומקרב אליך את הלקוחות הפוטנציאליים. תופתע לגלות שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מכירים אותך ״על אמת״ מבלי ששוחחת או התכתבת איתם אי פעם.

6. וידאו מושך אליך לקוחות מדוייקים לך. הוא פשוט עושה עבורך את הסינון של מי שמתאים לך ומי שלא.

7. וידאו עובד בשבילך 24/7 – במיוחד בפייסבוק, שבו ההפצה הויראלית ממש חזקה. יש נתונים שמראים שנתוני הצפייה בסרטונים בפייסבוק עוקפים כבר אפילו את יוטיוב.

אז מה אתה אומר? תאמץ את הוידאו ב-2015?

ולמה אני, שכל כך ממליצה על וידאו, עושה את הפוסט הזה בצורה כתובה ולא בוידאו? כי….יש לי תירוץ הכי מגניב בעולם!!!

ילדתי ילד מושלם לפני 3 שבועות ואיך נאמר…הלו״ז שלי מנוהל כרגע על ידו והעיגולים השחורים מתחת לעיניים לא מצטלמים טוב (:

הנה האוצר שלי, דוד אור שמו, נעים מאוד:

 שנה אזרחית מוצלחת.

יוליה והצוות.

תגובות פייסבוק

תגובות

דילוג לתוכן