לקמפיין שמביא מכירות – הצצה והסבר

פורסם ב 20 יונ 14

הי ושבוע טוב!

היום אני רוצה לספר לך

את סיפורו של הקמפיין של יפעת דהן

שעשתה אצלינו הדרכה והצליחה להפוך קמפיין כושל לקמפיין שהביא לה לקוחות משלמים.

אני אראה לך את הקמפיין המקורי,

אסביר לך מדוע הוא לא עבד

אפרט מה הסברנו ליפעת בהדרכה

ואראה לך קמפיין חדש שהיא עשתה שהביא מה במהירות 5 לקוחות משלמות.

המטרה של יפעת

יפעת היא מאפרת. היא ידעה שעכשיו מתחילה תקופה של נשפי סיום תיכון

ושמה לעצמה מטרה לגייס בנות תיכון לאיפור אצלה לקראת הנשף.

הקמפיין המקורי



למה היה ברור לי שהוא לא יעבוד ומה המלצתי ליפעת?

1. התמונה – כפי שאני תמיד מסבירה בהדרכות, לתמונה יש חשיבות מס׳ 1 בקמפיין.

היא זאת שמושכת את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי.

התמונה חייבת לשדר את עולם התוכן של הקהל שלנו,

היא צריכה למשוך את תשומת הלב שלו משום שהיא קולעת

למה שעובר לו בראש כרגע.

התמונה כפי שהיא נראית כאן היא תמונה של פרסומת – אולי לאיפור ואולי לצבעי שיער.

לא מרמזרת לבוגרת התיכון שכאן מדברים על נשף סיום.

המלצתי היתה להחליף תמונה לכזאת שתרמז לנערה על הנשף.

2. המטרה של הקמפיין.

יפעת בחרה קמפיין מסוג ״לייקים״. טעות נפוצה בקרב בעלי עסקים בקמפיינים ראשונים.

בעלי עסקים מפספים את העובדה שלכל קמפיין יש מטרה שונה.

קמפיין לייקים – מטרתו לגייס אנשים להצטרפות לדף.

לכן מה שהוא יעשה הכי טוב זה יגדיל לייקים.

כשלוחצים על הקמפיין הזה מגיעים לדף עצמו ומשם מאוד קשה להבין מה בדיוק כולל המבצע

ואיך מקבלים אותו.

המלצתי ליפעת לקדם פוסט מבצע. זה איפשר לה יישום מיידי משום שבמקרה של יפעת

הזמן היה דבר קריטי משום שמועדי הנשפים התקרבו.

כמו כן המלצתי למלא את הדף בפוסטים אודות המבצע.

3. טרגוט – בחירת קהל יעד של הקמפיין.

יפעת עבדה מאוד קשה על הטרגוט במטרה להגיע לקהל מאוד ממקוד

אך פספסה נקודה מהותית בעקרון של המיקוד.

המיקוד בפייסבוק עובד לפי עקרון ״וגם״

שמצמצם את הקהל הפוטנציאלי שלה עד לכדי קבוצה מאוד קטנה עם פחות מ-20 איש.

קמפיין כזה פשוט לא ירוץ כי אין לפייסבוק למי לחשוף אותו.

מצד שני, יפעת רצתה להגיע לכמה שיותר קבוצות קהל (רואים את זה בהגדרות של גיל 17-45.

היא רצתה להגיע גם לבנות תיכון וגם אמהות שלהן).

מבלי להכנס לעומק לכוונותיה של יפעת, ברור שהטרגוט חייב להעשות אחרת לגמרי ועל כך

קיבלה הסבר מפורט.

שורה תחתונה המלצתי ליפעת להתמקד בקהל שלה בנות בגיל 17-19 שגרות בעיר מגוריה של יפעת ובסביבתה.

לאחר יישום המלצות מהיר יפעת בנתה את

הקמפיין החדש

קמפיין מאוד פשוט. מאוד ממוקד. מעביר את המסר בצורה ברורה.

מנחית את המקליקות על המקום בו יוכלו לקבל את כל המידע על המבצע.

פונה לקהל יעד מאוד רלוונטי ועוד.

התוצאה – 5 לקוחות משלמות בתוך כמה ימים ספורים! (יש להניח שיביא גם חברות שלהן נשיקה)

אם קראת עד לכאן, יש להניח שאתה לוקח מאוד ברצינות את השיווק שלך בפייסבוק

וזאת משום שאתה בוודאי מזהה את הפוטנציאל השיווקי האדיר שיש בו לעסק שלך.

אני רוצה להציע לך לקחת את השיווק שלך כמה צעדים קדימה ולהפוך אותו למקצועי ומניב מכירות.

אני מציעה לך להצטרף לקבוצה מצומצת של בעלי עסקים

במחזור 3 של ״הנוסחה לשיווק מגדיל מכירות בפייסבוק״ שמטרתה להקנות לך את כל הכלים והידע

כדי להפוך את השיווק שלך בפייסבוק לשיווק מגדיל מכירות.

תקופת הרישום מוגבלת למס׳ בודד של ימים ולקבוצה של 15 משתתפים בלבד!!!

כל הפרטים כאן

במהלך הקורס לא רק שתלמד את כל היסודות והכלים שיש לפייסבוק להציע אלא שנעשה

לך שינויים דומים לאלו של יפעת על מנת לוודא שאתה מייצר מכירות ולא רק לומד שיווק.

אז כדאי להזדרז ולשריין משקום בקורס בקישור הזה

שיהיה שבוע מצויין.

יוליה

תגובות פייסבוק

תגובות


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום