סוד ההתקדמות בעסק (סיפור אישי עם הרבה למידה)

פורסם ב 04 May 14

שבוע מעולה לך!

ברשותך, אני רוצה לספר לך את הסיפור האישי שלי,

כדי להסביר לך הכי טוב מהו הסוד של ההתקדמות שלי ושל הרבה עסקים אחרים.

לפני כ-4 שנים פתחתי משרד עצמאי לייעוץ שיווקי,

היה לי רקורד מרשים של עשיה כולל תפקידים בכירים בבנק לאומי ובחברת ביטוח הראל,

היה לי גם רקורד אקדמי והמון נסיון בפועל במגוון תפקידים ובלא מעט ארגונים.

הייתי בטוחה שילך לי ממש בקלות ושמהר מאוד יהיה לי תור ארוך של לקוחות.

ואכן הלך לי לא רע, אבל מכאן ועד למצב שיש תור של לקוחות המרחק היה רחוק.

עבדתי די קשה כדי לגייס כל לקוח חדש וגם הרגשתי שכמעט תמיד אני נאלצת להתפשר על המחיר.

זה שיגע אותי! הרי יש לי כל כך הרבה ידע וכל כך הרבה נסיון

ואני יכולה לעזור לכל כך הרבה בעלי עסקים בכל הגדלים ובכל התחומים

אז למה הם לא זורמים אליי כמו שהייתי רוצה ????

הם לא זרמו אליי בדיוק בגלל אותן היכולות הרחבות שהיו לי,

זו אליה וקוץ בה

ההגדרה של העיסוק שלי ״ייעוץ שיווקי״  היתה רחבה מדי, לא פונה לאף אחד בצורה מדוייקת,

לא מובנת מספיק ע״י הסביבה כדי שיפנו אליי לקוחות, לא תועלתית ללקוחות הפוטנציאליים,

הכלליות הזו היא זו ש״תקעה״ אותי.

הפחד להתמקד במשהו ספציפי,

החשש להפסיד חלק מהלקוחות הפוטנציאליים,

הבטחון המלא בידע שלי וביכולת שלי לעזור לכולם,

הם אלו שמנעו ממני את התור הזה של הלקוחות שדמיינתי שיהיה לי

ותכלס מנעו ממני להרוויח הרבה יותר כסף.

ויום אחד הייתי אמיצה!!!

החלטתי שאני בוחרת להתמקד.

להתמקד רק בסוג אחד מכלל השירותים שאני מציעה,

אני מדריכה בעלי עסקים קטנים להגדיל את המכירות בעסק שלהם באמצעות פייסבוק.

שים לב, זה מאוד ממוקד. אני פונה רק לבעלי עסקים קטנים,

רק לכאלו שרוצים ללמוד לעשות את זה לבד, ורק לכאלו שמה שמעניין אותם זה הגדלת מכירות בעסק.

ההגדרה ממוקדת, ברורה ותועלתית.

ובווווווווום. יש לי תור. יש לי אלפי אנשים שעוקבים אחריי הן ברשימת התפוצה והן בדף הפייסבוק ורוצים ללמוד ממני.

כמובן שההגדרה בלבד אינה מספיקה וחשוב מאוד לעמוד מאחורי ההבטחה שלך ברמת השירות / המוצר שלך

אבל אני מניחה שאת זה יש לך ואתה הכי טוב במקצוע שלך כמו שגם אני הייתי (:

אז המסר שאני רוצה להעביר לך היום הוא שהסוד של ההתקדמות הוא ההתמקדות.

ובמקרה או שלא במקרה יש לשתי המילים האלו אותן אותיות שורש (או שלא וזה רק נדמה לי …בלשנות זה לא תחו ההתמחות

שלי חיוך)

אגב, אחרי ההתמקדות וההצלחה אפשר להתחיל להציע שירותים רחבים הרבה יותר וזה אפילו קל:

כיום אני מלווה הרבה מאוד בעלי עסקים לא רק בשיווק בפייסבוק אלא בשיווק בעסק שלהם בכלל,

יש לי עובדים שמנהלים קמפיינים ודפים ועוד ועוד. אבל זה התאפשר בקלות רק כשהלקוחות התחילו לעמוד בתור.

אז תתמקד כדי להתקדם!!!

שבוע מצויין

יוליה

שני הדרכות שכדי לך לבחון החודש:

הדרכה על בניית קמפיינים להגדלת רשימת תפוצה

הדרכה אישית, אחד על אחד, למתחילים

תגובות פייסבוק

תגובות


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום