• כפתור חדש ומעולה!!!

    אהלן, אני חייבת לעדכן אותך על כפתור חדש שהתווסף לדפים העסקיים. הכפתור הזה הינו כפתור של הנעה לפעולה שהתווסף במקום מאוד בולט – על תמונת הקאבר של הדף. מזמן כבר התבקש שיהיה כפתור כזה והינה סוף סוף הוא הגיע! בסרטון הבא באורך 2:05 דקות אני מראה לך איך מפעילים אותו. הינה הקישור לסרטון אל תפספס אותו!

    להמשך קריאה >
  • תזרוק את הכרטיס ביקור שלך!

    אהלן, בשבוע שעבר ראיתי שניים מחבריי בפייסבוק משתפים בשמחה את החומרים של המיתוג החדש שלהם…ואני חייבת להודות שהתרגזתי. אמרתי לעצמי – שוב בעל עסק קטן משקיע זמן, אנרגיה וכסף במקומות הלא נכונים, מבלי בכלל להבין את זה. שניה אחרי שסיימתי להתרגז, החלטתי לכתוב על זה פוסט כדי למנוע עוד טעויות כאלה. ראשית מהו מיתוג? בעסקים

    להמשך קריאה >
  • טיפים להתמדה בשיווק בפייסבוק

    היי, אחת התופעות שאני נתקלת בהן לעיתים מאוד קרובות היא חוסר ההתמדה בשיווק בפייסבוק. לפני כמה שבועות תיארתי את התופעה הזאת כרכבת הרים מאוד מסוכנת משום שהיא מבזבזת המון אנרגיה ולא מביאה את התוצאות הרצויות. אז היום אני רוצה לחלוק איתך את הטיפים שעוזרים לי להתמיד בשיווק בפייסבוק: 1. חשוב להבין שהתוצאות לא מגיעות מיד. הקהל שלנו

    להמשך קריאה >
  • הלידים של אשר – סיפור אמיתי!!!

    אשר הוא בעל עסק קטן, חרוץ, יודע שיש לו מוצר טוב ויודע שיש אנשים שממש זקוקים למוצר שלו. ברור לו, לאשר, שאם אותם האנשים ישמעו על המוצר שלו, הם בוודאות יקנו. ‘אבל איך מגיעים אליהם לאותם האנשים?’ שאל אשר. הוא הניח שהם נמצאים בפייסבוק ופנה אלינו שננהל לו קמפיין שמטרתו להגיע לאותם האנשים, שזקוקים למוצרים שלו.

    להמשך קריאה >
  • הסכנה ברכבת הרים בפייסבוק

    היית פעם ברכבת הרים? זאת אחת האטרקציות הכי מלהיבות היא מכניסה התרגשות מדהימה גורמת לסוג של פרפרים בבטן פעם עולים למעלה, פעם יורדים למטה הכל במהירות כל כך גבוהה שאם לרגע עוצמים עיניים קשה להגיד בוודאות איפה אנחנו כרגע זה אדיר! אבל….זה אדיר רק בלונה פארק כשזו דרך השיווק שלך בפייסבוק זו סכנה מטורפת. ראשית רוב בעלי

    להמשך קריאה >
  • עצה 1 לשיווק בפייסבוק בשנת 2015

    אהלן. שנת 2015 כבר כאן וזו הזדמנות נהדרת לעצור לרגע כדי להחליט איזה גבולות אתה רוצה לפרוץ השנה. כן כן, אני מדברת על פריצת גבולות אישיים ועל יציאה מאזורי הנוחות, וזאת משום שמהניסיון האישי שלי אני יודעת שאלו הם המקומות שמביאים אותנו להתקדמות הכי גדולה בחיים בכלל ובעסק בפרט! ההמלצה שלי היא לאמץ וידאו ככלי

    להמשך קריאה >
  • השינוי שכל כך חיכיתי לו!

    השאיפה של רוב המשווקים בפייסבוק היא לזכות בחשיפה גדולה ככל שניתן, משום שזאת הדרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת – היא קידום הפוסטים שלנו באמצעות פרסום ממומן (כלומר לשלם לפייסבוק עבור החשיפה). פייסבוק בהחלט היו מודעים לשאיפה הזאת של בעלי העסקים ועל כן מתחת לכל פוסט בדף העסקי

    להמשך קריאה >
  • המייל שקיבלת מפייסבוק

    בימים האחרונים בטח קיבלת הודעה מפייסבוק על שינוי בתנאי השימוש שהם עושים בשבועות האחרונים. ההודעה מפרטת את השינויים והשיפורים שפייסבוק עשו והשקה של האתר החדש privacy basics בו תמצא טיפים ומדריכים על אחריות השימוש שלך בפייסבוק ובנתונים שאתה מוריד ושולח. מטרת ההודעה, מלבד העדכון וזכותך הבסיסית לדעת על השינויים, היא שבימים הקרובים ניתן יהיה להגיב לעדכונים האלה במייל

    להמשך קריאה >
  • אתה לא מאוהב מספיק…

    אדם מאוהב הוא אדם מאושר הוא אדם אופטימי יש לו פרפרים בבטן והוא מקרין משהו מקסים החוצה לאדם מאוהב יש מטרה אחת ברורה לכבוש את ליבו של הנאהב והוא מוכן לעשות המון למען המטרה הזאת: לחקור את האדם הנאהב להבין מה הן ההעדפות שלו להתעניין בתחומי העניין שלו לחזר אחריו לקנות לו מתנות הכל כדי לכבוש

    להמשך קריאה >
  • adgg

    אל תתייאש…עוד מעט זה יחלוף!

    כמה בלבול היה בשבועיים אחרונים… קיבלתי המון פניות של בעלי עסקים שלא הצליחו להבין מה קורה ומה הם עושים לא בסדר. בשבוע שעבר לדוגמה קיבלתי מיילים מאוד נסערים, הכותרת של אחד מהם היתה ״הצילו״ הכותרת של אחר היתה ״אני מרימה ידיים״ עוד מייל נפתח במילים ״הכל תקוע. מה אני עושה לא נכון?״ אז מה הביא לגל הייאוש הזה? השינויים

    להמשך קריאה >


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום