• איך להוזיל עלויות הקמפיינים בפייסבוק

    רוצים להוזיל את עלויות הקמפיינים?

    מאוד פשוט להוזיל עלויות של הקמפיינים, לחיצה על 2-3 כפתורים ויש לך חיסכון של עשרות / מאות ואולי אפילו אלפי שקלים ההסבר כאן      אז מה תקנה בכסף שתחסוך?  סופ״ש מעולה! יוליה

    להמשך קריאה >
  • להשקיע בפייסבוק

    כמה כסף נכון להשקיע בפייסבוק?

    כמה כסף נכון להשקיע בפייסבוק? שאלה ממש תמימה שקיבלתי במייל לפני כמה ימים. ואז התחלתי לענות…ולענות…ולענות. והנה לפניכם הפוסט הכי ארוך והכי מפורט ששווה קריאה (:   ראשית השאלה על נושא ההשקעה הכספית רלוונטית לשלושה סוגי בעלי עסקים בלבד: 1. עסקים שמשקיעים (: 2. עסקים שמודדים. 3. עסקים שיש להם סבלנות.   רק בעל עסק שמודד – יודע

    להמשך קריאה >
  • מנהל המודעות החדש בפייסבוק

    מנהל המודעות החדש – אליפות!!!

    ווואו, איזה מעולה הוא מנהל המודעות החדש הזה! נכון שבשניה הראשונה זה קצת מבהיל כי הכל נראה שונה אבל אם מבינים איזה שינויים מדהימים יש בו, אז מבינים כמה שזה לטובתינו!!! וצריך רק להתרגל לשינוי. שני השינויים הכי מהותיים, לנו בעלי העסקים הקטנים הם: 1. כלי הדוחות – שהיה בעבר כלי נפרד, הוכנס עכשיו לתוך הטבלה של

    להמשך קריאה >
  • לעבוד בכיף ולא להתעייף

    איך אני לא מתעייפת???

    המייל הזה הוא לא על פייסבוק אלא עלינו – בעלי העסקים הקטנים או יותר נכון עליי ועל התובנות שלי לאורך השנים בהיותי בעלת העסק. לא מדובר בטריק ליישום מיידי אלא בתובנות פנימיות ועמוקות. הדבר שמאפיין אותי בשנה וחצי אחרונות הוא שאני לא מתעייפת לא בהריון, לא בחופשת הלידה, לא עכשיו כשאני אמא לארבעה עם תינוק שמתעורר 12

    להמשך קריאה >
  • מסלול עוקף תחרות בפייסבוק

    מסלול עוקף תחרות בפייסבוק!

    האם יש לך מתחרים? ברוווווור שכן! גם אם לא מתחרים ישירים מתחרים עקיפים בטוח יש לך. בעידן של השפע שאנחנו חיים בו יש תחרות ותחליפים לה-כ-ל! המתחרים של במבה הם לא רק שוש וחיקויי במבה למיניהם (המתחרים הישירים) אלא גם אפרופו, צ׳יטוס, צ׳יפס, ביסלי ואפילו פסק זמן, טעמי, כיף כף וביצת קינדר וכו׳ כל אלה הם

    להמשך קריאה >
  • תנועה ולייקים בחינם בפייסבוק

    איך משיגים תנועה ולייקים בחינם? (התשובה בפנים)

    פייסבוק ידוע כערוץ חינמי, אז איך משיגים תנועה בחינם? איך מגדילים את כמות הלייקים בחינם? איך גורמים ליותר אנשים לראות אותנו בחינם? זו השאלה שחזרה על עצמה הכי הרבה פעמים השבוע בתוך מאות השאלות שקיבלתי. הינה תשובתי שבת שלום, יוליה

    להמשך קריאה >
  • טריק חדש להגיע לקהל המדויק בפייסבוק

    טריק חדש להגיע לקהל המדויק בפייסבוק

    הינה טריק חדש להגיע לקהל המדויק בפייסבוק, שנמצא אצל המתחרים שלנו או אצל בעלי העסקים שמשלימים את השירותים שלנו. פיצ׳ר חדש של פייסבוק!!! לצפיה בסרטון של 2.53 דקות לחץ כאן מומלץ לצפות ב-HD! תהנו יוליה

    להמשך קריאה >
  • דף עסקי בפייסבוק

    איך משתפים עדות יפה שכתבו לך בדף עסקי בפייסבוק (טריק חדש ושימושי)

     נכון שלפעמים כותבים לך דברים ממש יפים בדף עסקי בפייסבוק? וזה תמיד מופיע בצד בקטן כזה, וזה ממש מבאס כי חוץ ממך אף אחד לא רואה את זה, וממש בא לך שכל האוהדים יראו את זה גם. אבל איך עושים את זה? אז אחרי שמצאתי את עצמי מסבירה את זה שוב ושוב, החלטתי פשוט לצלם

    להמשך קריאה >
  • ציון רלוונטיות בפייסבוק

    דוז פואה!! ציון רלוונטיות בפייסבוק

    זהו, עכשיו (כמעט) אין יותר שאלות לגבי הביצועים של הקמפיין שלנו אם הוא טוב – הוא מקבל ציון גבוה אם הוא לא טוב – הוא מקבל ציון נמוך הכל מופיע שחור על גבי הלבן של מסכי הפייסבוק האומנם? הקדמה: לפני מספר חודשים פייסבוק הוסיפו לנתונים של ביצועי הקמפיין ציון שנקרא ציון רלוונטיות. הציון  נע מ-1 עד 10

    להמשך קריאה >
  • שינוי שם הדף בפייסבוק

    שינוי שם הדף בפייסבוק מעל 200 אוהדים – כבר אפשרי!!!

    אהלן ושבוע מעולה! עשרות, מאות ואולי אפילו אלפים של בעלי עסקים חיכו לאפשרות הזאת של שינוי שם דף. עד לא מזמן, ברגע שהדף העסקי היה עובר את המספר של 200 אוהדים לא ניתן היה לשנות את השם שלו. התסכול הכי גדול היה עם בעלי העסקים שלמדו אצלי והבינו את החשיבות הגדולה של השם המדוייק וכשרצו להחליף

    להמשך קריאה >


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום