• לפנק! לפנק! לפנק!

    אז איך מנצלים את אוגוסט המועט הזה? שכמעט ואין בו פעילות עסקית… אני אישית הולכת: 1. לסדר קורסים וותיקים 2. לבנות קורס חדש 3. לגמור את עיניי הבירוקרטיה ורואה חשבון שדחיתי 4. ללמוד!!! קניתי קורס לצילום בסמארטפון. קניתי קורס לעיצוב תמונות לפייסבוק (אינסוף ללמידה בתחום הזה) ויש לי קורס שאני כבר הרבה זמן רוצה לראות

    להמשך קריאה >
  • תכנון הכנסות בעסק

    חשיפה! ככה אני מתכננת את ההכנסות של חודש אוגוסט ★

    כמה כסף תכניס החודש? למרבה הצער אני מגלה כי מרבית בעלי עסקים לא יודעת לעשות תכנון הכנסות בעסק וחיים באי וודאות מוחלטת לגבי ההכנסות שלהם החודש או בכל חודש אחר. יתרה מזאת, הם כמעט תמיד מופתעים לרעה בסוף החודש כי הסכום שהם רצו או חשבו שיגיעו אליו היה גבוה משמעותית מזה שהגיעו אליו בפועל. יחד

    להמשך קריאה >
  • צ'אטבוט

    הרובוטים של פייסבוק הולכים לעזור לך בשיווק בקרוב!

    מי לא שמע על רובוטים? כאלה שמנקים לנו את הבית וכאלה שמכינים לנו קפה? כאלה שמשרתים אותנו וכאלה שמגישים לנו? טוב, אז אולי רובוטים כאלה עוד אין לנו (עניין של זמן), אבל רובוטים שמנהלים איתנו שיחה שלמה ומסוגלים לתת שירות אונליין ללקוחות שלנו, זה כבר ממש כאן. אם בעבר הממש לא רחוק, הייתם שומעים את

    להמשך קריאה >
  • קמפיין מודעות למסנג'ר בפייסבוק

    חדש ★ קמפיין מודעות למסנג’ר ★ איך, למה ומתי להקים אותו

    היום יש לי חידוש מאד מרגש בשבילכם. קמפיין מודעות למסנג’ר בפייסבוק. רוצים להגדיל את הרווחיות שלך בהשקה הבאה? רוצים להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים מדויקים? אחד הכלים החדשים יחסית של פייסבוק לעשות את זה עבורך הוא מודעת המסנג’ר, המאפשרת ללקוח שלכם לפתוח שיחה עם העמוד שלכם בלחיצת כפתור, ומספקת לו חוויה אישית כמעט כאילו הוא מדבר

    להמשך קריאה >
  • שיווק ברשתות חברתיות

    הפה לאוזן של הרשתות החברתיות

    שיווק מפה לאוזן הוא כלי מרכזי של כל עסק קטן. זוהי שיטת שיווק לכל דבר, המבוססת על הצורך האנושי בתקשורת ובאמון שנרקם בין אנשים. כשאדם מקבל המלצה מקרוב, הוא למעשה מקבל “חותמת איכות” של המוצר או השירות, מה שמגדיל משמעותית את הסיכוי שהוא יבצע רכישה. מבחינה כלכלית, שיווק מפה לאוזן הוא הכלי הרווחי ביותר, בעיקר

    להמשך קריאה >
  • החדשות החמות מפייסבוק

    כל החדשות החמות מפייסבוק!

    הולה חברים חדשות וחידושים הם ביטויי המפתח של פייסבוק, את זה אנחנו כבר יודעים, אז בואו נתעדכן באחרונים כדי לשמור על מקומנו בחזית הידע הדיגיטלי. אז מה הבשורות החדשות ממדינת פייסבוק? ונתחיל בחדשות השידור החי. זה התחיל מהאייפון, עבר לאנדרואיד ועכשיו הגיע למחשב. אחד השינויים המבורכים שנעשו לאחרונה בדף העסקי (וגם בפרופיל האישי) הוא היכולת

    להמשך קריאה >
  • פרסום ממומן

    להשקיע 742 ש״ח בפרסום ממומן – להרוויח 6,000 ש״ח !!!‎

    הנה הודעה שקיבלתי מסופיה, מעצבת שמלות כלה, שאכלה הרבה קש מפייסבוק עד שלמדה אצלנו ועלתה על השיטה המדוייקת לעבודה נכונה ורווחית בפייסבוק: : ובואו נבין מה היא עשתה לפני המהפך ומה היא התחילה לעשות כדי להשיג כאלה תוצאות. לפני פעילות הגיונית שכל בעל עסק מניח שתביא לו עבודה – היא פרסמה פוסטים עם תמונות של

    להמשך קריאה >
  • פיצ'ר הצעות בפייסבוק

    ״הצעות״ הפיצ׳ר המחודש ששווה לנסות!

    פיצ׳ר של ״הצעות״ קיים בפייסבוק כבר הרבה שנים אבל עד כה הוא היה מנוון ולא שימושי אתמול עשיתי נסיון מדליק עם הפיצ׳ר המחודש הזה ורציתי לספר לך עליו  הוא שופר משמעותית וכיום יש לו מספר יתרונות. ראשית מה זה פיצ׳ר הצעות? זהו פיצ׳ר שמטרתו להניע אנשים לנצל הטבה/הנחה זמנית. דהיינו לקנות. למרות שפייסבוק הבינו את הטרנד

    להמשך קריאה >
  • מיקומים לפרסום בפייסבוק

    איפה הכסף הולך לאיבוד בפייסבוק?

    ,בחודשים האחרונים השתנו אופציות הבחירה של ניהול מיקומים לפרסום בפייסבוק בהם תופיע המודעה הממומנת שלך ובכך, המון כספים של בעלי עסקים קטנים התחילו ללכת לאיבוד… כלומר התחילו ללכת לפייסבוק. אז הרובינהודית שלכם קפצה להציל אותכם  שינוי קליל בכפתור המדובר יחסוך לך את ההוצאות המיותרות האלה. הנה כאן בצילום מסך אפשר לראות את ההנחיות איך משנים את זה:

    להמשך קריאה >
  • קהל חדש לפרסום בפייסבוק

    קהל חדש לפרסום בפייסבוק – החידוש האחרון הוא פשוט שוס

    אין עליהם, פשוט אין על פייסבוק. כל החידושים שלהם מדהימים תמיד אבל זה – הוא הרבה מעבר למדהים! החידוש הזה יאפשר לך משהו ששום ערוץ אחר לא מאפשר, ואפילו לא קרוב לזה. החידוש האחרון מאפשר לפרסם את הפוסטים או פרסומים שלך לאלה שהיו באינטראקציה עם הדף שלך או התוכן שלך, או לאלה ששלחו לדף שלך הודעות פרטיות, או

    להמשך קריאה >


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום