• עדכון שינויים בפייסבוק בפברואר 2018

    אזעקת הרגעה – עדכון שינויים בפייסבוק

    הלו חברימוס משהו ללא ספק עובר על מארק צוקרברג. בחודשים האחרונים זה נראה שסופת הוריקן רצינית ביותר עוברת על הרשת, והתוצאות שלה בחלקן ברורות לגמרי ואף משמחות, וחלקן האחר… פחות. סיכמנו כמה מהשינויים המשמעותייםב ביותר -( עדכון שינויים בפייסבוק בפברואר 2018) שהביאה איתה הסופה, עבורנו בעלי העסקים: 1. זמנית לא ניתן לראות גודל של קהלים מותאמים

    להמשך קריאה >
  • אמא עצמאית ומאושרת

    כיצד להיות עצמאית ומאושרת עם עסק רווחי וזמן פנוי

    להיות אמא עצמאית ומאושרת זה עניין מאתגר ללא ספק. הראש עובד כל הזמן והעבודה אף פעם לא נגמרת. זאת, לצד העובדה שכשאנחנו לא עובדות אנחנו לא מרוויחות וברוך השם לא חסרות סיבות מדוע לעשות הפסקות ביום העבודה בייחוד אם אנחנו עובדות מהבית: מחלות של ילדים, כביסות, בישולים סידורים לקראת בית מארח, החלפת ארון קיץ לחורף,

    להמשך קריאה >
  • אישור קמפיין בפייסבוק

    האמת שמאחורי העיכוב ואי אישור הקמפיין בפייסבוק

    עכשיו כבר אפשר לומר בקול רם: הסיבה לרוב העיכובים באישורי הקמפיינים בשבועות האחרונים היא לא באג ולא יד המקרה. בפייסבוק נפל הפור – מודעות שיש בהן אי הכללה (EXCLUDE) לקבוצות אתניות ומיעוטים, עוברות בחינה מחודשת וקפדנית. כשנתקלתי בשאלה לגבי ההודעה הזאת בפעם הראשונה ממש רתחתי. ״סליחה?!?״ אמרתי בליבי לצוקי…״למה מי אתה שתחליט בשבילי לאיזה קהלים

    להמשך קריאה >
  • עדכונים בפייסבוק

    עדכונים בפייסבוק – שלושת הלהיטים של אוקטובר 2017

    אוקטובר 2017 לא היה חודש ככל החודשים בגזרת מדינת פייסבוק. סערת ה-Explore Feed עדיין מרחפת מעל ראשינו. אבל בחיים, כמו בחיים, ההצגה חייבת להימשך, ועד הישמע צפירה עולה ויורדת אנחנו פה, עם עדכונים בפייסבוק: עם שלוש מהחדשות האחרונות והלוהטות ביותר מהמדינה הגדולה ביותר בעולם – פייסבוק. עדכון 1# תבניות אוסף בעניין של מבנה מודעות, פייסבוק התעלו

    להמשך קריאה >
  • פרסום ממומן בפייסבוק

    כיצד להוזיל עלויות של פרסום ממומן בפייסבוק?

    מי לא רוצה לצמצם הוצאות לצד הגדלת ההכנסות? באסטרטגיית החיים שלי, אני נוטה לשים דגש על הגדלת הכנסות אבל באסטרטגיית השיווק שלי אני נוטה לא פחות מזה לשים דגש על צמצום הוצאות. אז היום נדבר על צמצום ההוצאות שלנו על פרסום ממומן בפייסבוק. הבעיה הגדולה ביותר אולי של מפרסמים בפייסבוק, בייחוד של בעלי עסקים קטנים, היא שהם

    להמשך קריאה >
  • יצירת קהלים בפייסבוק

    יצירת קהלים בפייסבוק – כלים שכל מפרסם בפייסבוק חייב להכיר

     אחרי שלמדתם את הבסיס, התנסיתם בקמפיינים ואפילו הבנתם את ההגיון שעומד מאחורי פילוח ו יצירת קהלים בפייסבוק, הגיע הזמן לעשות צעד קדימה בהבנה ובשימוש בכלים הפרסומיים המתקדמים שיתנו לכם לא רק הרבה יותר אפשרויות להגיע לקהלים הכי טובים והכי מדויקים שלכם, אלא גם יוזילו לכם את העלויות בצורה דרמטית.  אז קבלו את מילון המונחים המתקדם לעולם

    להמשך קריאה >
  • לייקים בפייסבוק

    התחליף החדש והראוי של הלייקים בפייסבוק

    בואו נעשה רגע יישור קו קהל שהכי קל למכור לו הוא קהל של אנשים שעוקב אחריך בפייסבוק תקופה. שמכיר אותך. שיודע מה מיוחד בך. שבחר לעקוב אחריך מיוזמתו ועושה את זה כבר תקופת מסויימת. קהל שלא שמע עליך, גם אם תציע לו הנחות מטורפות או אפילו דברים בחינם יהיה לו קשה להגיד לך ״כן״ כי

    להמשך קריאה >
  • פרסום ממומן בפייסבוק

    7 שגיאות (לא בנאליות) בפרסום ממומן בפייסבוק!

    מיס מנדלה בכבודה ובעצמה פנתה אליי לפני מס׳ שבועות ואמרה לי ״אשמח מאוד לארח אותך בבלוג שלי, כי יש לי קהילת עוקבים שפרסום ממומן בפייסבוק מעניין אותה מאוד. תוכלי לכתוב לנו את השגיאות הנפוצות שעושים בעלי עסקים בקידום בפייסבוק? אבל לא שגיאות בנאליות, לא שגיאות של מתחילים, אלא שגיאות של יותר מתקדמים, אלא שכבר התנסו בכמה

    להמשך קריאה >
  • ניהול קבוצות בפייסבוק

    ניהול קבוצות בפייסבוק – חידושים וחדשות

    עברו כ-3 חודשים מאז שבפייסבוק הצהירו, קבל עם ומנהלי קבוצות מובילות, שהם שמו להם למטרה לחזק את ההתנהלות עם ובקבוצות, כדי לאפשר לאנשים כלים וכוח לבנות קהילה. הנושא של ניהול קבוצות בפייסבוק כבר מזמן הפך לכלי רב עוצמה לבניית קהילה. יש הבונים קהילות למטרות חברתיות, ויש רבים הבונים קהילה למטרות מקצועיות. עבור אלה וגם עבור

    להמשך קריאה >
  • קידום ממומן בפייסבוק AB טסטינג

    מהו מבחן A/B בפרסום ממומן?

    כל התלמידים התחילו היום את בית הספר וגם לי התחשק לשים נעלי עקב של מורה ולהעביר שיעור גם מעניין וגם מועיל. בבקשה תכתבו לי בתגובות בסוף אם אכן הצלחתי (: מבחן A/B בקידום ממומן בפייסבוק מהו ? מבחן A/B עוזר למפרסמים בפייסבוק להבין איך חלקים שונים של הקמפיין (המודעות או הקהלים לדוגמה) משפיעים על התוצאות

    להמשך קריאה >


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום