• רוצה להציץ למודעות של המתחרה שלך?

    רמת השקיפות בפייסבוק עולה מדרגה – מהיום ניתן לראות מודעות פרסום, של עסק או ארגון, דרך הדף העסקי שלו בפייסבוק. בכלל זה דפים עסקיים של מתחרים. כמובן שממש כשם שאתה יכול לראות את המודעות של המתחרים שלך, כך הם יוכלו לראות את המודעות שאתה מפרסם. איך עושים את זה? נכנסים לדף עסקי של עסק אותו

    להמשך קריאה >
  • ניהול קמפיינים

    מנהלים לך את הקמפיינים?

    בשנה אחרונה יש סיפור אחד שמרבה לחזור על עצמו … זה נשמע ככה: ״העברתי את הניהול של הקמפיינים לאיש מקצוע הוא מנהל לי את הדף ואת הקמפיינים כבר 3 חודשים, עד עכשיו קיבלתי כמה לידים…סדר גודל של עשרה, וסגרתי 2 לקוחות, אבל זה לא מכסה את העלויות  ואני לא יודע אם להמשיך עם אותו האיש מקצוע

    להמשך קריאה >
  • מוצר דיגיטלי כבר יש לך?

    מי בכלל דמיין לעצמו בשנת 2012 שיגיע היום ולא אהיה בין היחידים בארץ שיהיו להם מוצרים דיגיטליים? שלא רק שבעלי העסקים המתעניינים בלימודים לא ישאלו מה זה אומר ללמוד לבד מול המחשב אלא שלחלק גדול מהם יהיו כבר מוצרים כאלה או שתהיה להם כוונה להפיק אחד כזה בקרוב. אין ספק שדי הקדמתי את זמני (: ואין

    להמשך קריאה >
  • שיתוף לקבוצות פייסבוק

    האם השיתוף לקבוצות פייסבוק יעיל?

     יש בעלי עסקים שמכורים לעשות שיתוף לקבוצות פייסבוק לחלקם השיתוף עובד נפלא ומביא לקוחות ולחלק הוא לא מביא כלום  אפילו שהם עושים שיתופים ל- 5-15 קבוצות לכל פוסט. (אבל הם ממשיכים ברוטינה שלהם פוסט אחרי פוסט).   אז בואו נבין מתי זה חכם לעשות שיתוף לקבוצות  ומתי זה בזבוז זמן מוחלט.   ראשית יישור קו לגבי כוונתי ל״שיתוף

    להמשך קריאה >
  • רגולציית ההגנה על פרטיות

    General Data Protection Regulation – רגולציית ההגנה על פרטיות

    אם אתם מנהלים דף עסקי, כל כניסה שלכם לדף מלווה לאחרונה בהודעה המכינה אתכם לרגולציה כללית בנושא הגנה על נתונים. יש סביב הנושא באזז רציני, ופייסבוק מיהרה לפרסם צפירת הרגעה מטעמה. אז בואו נעשה קצת סדר ברגולציה ונבין מי נגד מי ומה זה בכלל. לפני שנה בדיוק, ב-27.4.17, התקבל בחדרי חדרים של הפרלמנט האירופי, מועצת האיחוד האירופית

    להמשך קריאה >
  • חשיפה בפייסבוק

    מי רואה את הפוסטים שלך ? חשיפה בפייסבוק

    אני אשאל אותך שאלה אחרת… מי אתה רוצה שיראה את הפוסטים שלך? אם יש לך תשובה, אז השמיים הם הגבול. כל מי שאתה רוצה שיראה את הפוסטים שלך יכול לראות אותם.  ועכשיו, נחזור לשאלה מקורית, ובסוף נשוב לנושא שבפתיח. בואו נבין איך עובד המנגנון של ההפצה של פייסבוק. בגדול – המנגנון ״חושב״ רייטינג. כלומר, אם הפוסט שלך להיט

    להמשך קריאה >
  • פרסום ושיווק בפייסבוק

    לדייק!

    מה זה לדעתך דיוק? הרבה אנשים תופסים את הדיוק כשיפור קליל  ויש מקומות שזה אכן כך אבל בשיווק ופרסום בפייסבוק דיוק – יכול לשנות את התמונה מן הקצה אל הקצה כלומר להפוך את התמונה ממצב של: ״אני משווק ומפרסם בפייסבוק ולא מקבל פניות״ למצב של ״השיווק בפייסבוק מניב לי פירות כל הזמן״ אתן כמה דוגמאות: דוגמה

    להמשך קריאה >
  • ליצור מכירות יש מאין!

    קרה לך פעם שבאמצע החודש הסתכלת על ההכנסות שלך וראית מספר לא משביע רצון? הרבה יותר נמוך ממה שהיית רוצה או צריך לראות? אני מניחה שקרה, אז מה עושים במצב כזה? יוצרים מכירות יש מאין. איך עושים את זה? אני אסביר, אבל זה לא הסבר של שניה וגמרנו זה ייקח לי כמה דקות. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ לפני 5/6

    להמשך קריאה >
  • מרקטפלייס בפייסבוק

    מרקטפלייס – המקום החדש למכור בו בפייסבוק

    לפני כשנה החלטנו לרכוש נכס. באופן טבעי, הדבר הראשון שעשינו היה להיכנס לאתרי יד שניה ולהתחיל במסע חיפושים. לאחר שראינו כי ההיצע שם דליל ביותר, פנינו למתווכי האזור. אבל גם מהם לא הגיעה הישועה. החלטתי, כצעד נואש, שהתגלה בהמשך כהברקה מאוד משתלמת, לפרסם מדי חודש בקבוצת פייסבוק של תושבי היישוב, מן “שלח לחמך שכזה”. פניתי

    להמשך קריאה >
  • החשיפה האורגנית בפייסבוקה

    האם החשיפה אורגנית בפייסבוק צונחת שוב?

    נושא החשיפה האורגנית בפייסבוק תמיד זוכה לשיח רב בקרב בעלי העסקים, והמגמה שלו אף פעם לא מפתיעה כי היא תמיד במגמת ירידה. הנושא מבאס באופן קבוע בעלי עסקים קטנים משום שהמשמעות שלו היא תשלום הולך וגדל עבור החשיפה הדרושה לייצור מכירות.  אז היום אני רוצה דווקא לשמח אתכם, ולספר לכם כי על אף העובדה שאולי תבחינו שוב בצניחה

    להמשך קריאה >


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום