• טריק עוצמתי למשווקים לרשימות תפוצה

    הי לך, יש לך רשימת תפוצה? אם לא – כדאי לך ליצור אחת כזו ואז לחזור לקרוא את הטיפ הזה (: אם כן – הטיפ הזה יקפיץ לך את המכירות. אם אתה משווק לרשימת תפוצה, המטרה הראשונה שלך היא להגדיל אותה. אם היית יכול להכפיל אותה, היית עושה את זה כבר עכשיו. אבל זה לא כל

    להמשך קריאה >
  • איך מודדים 20% טקסט במודעות?

    שבוע מעולה לך, קרה לך פעם שבנית מודעה, הפעלת קמפיין, הרצת אותו יום או יומיים, ואז קיבלת את ההודעה המרגיזה מפייסבוק שהקמפיין לא אושר משום שבמודעה יש טקסט על יותר מ-20% מהשטח? או שאולי קרה לך דבר הזוי עוד יותר ובו לקחת שתי תמונות עם אותו הטקסט בדיוק רק במיקומים שונים וקמפיין אחד אושר והקמפיין השני  נעצר

    להמשך קריאה >
  • הסטייט אוף מיינד המוטעה בשימוש בפייסבוק

    הי לך, המשך חג שמח! הפעם כתבתי משהו ארוך יחסית עם תובנה אחת מאוד משמעותית. עסקים רבים הבינו כי בפייסבוק טמון פוטנציאל עסקי גדול ולכן הם מנהלים בו דפים עסקיים. אבל על אף ההשקעה בפעילות השוטפת בפייסבוק, התחושה שמלווה אותם היא שלא קורה שם כלום. מבחינה עסקית כמובן. הם מפרסמים סטטוסים באופן שוטף, מעלים תמונות ומשתפים

    להמשך קריאה >
  • האם המטרה של השיווק שלך בפייסבוק היא למכור?

    הי לך, אני מקווה שהצום עבר עליך בקלות יחסית ושזכית לחתימה טובה! אני רוצה לספר לך שמדי חודש אני פוגשת עשרות בעלי עסקים שמשווקים בפייסבוק. הטענה החוזרת על עצמה היא –”אני לא מצליח למכור בפייסבוק” התושבה שלי היא שהטענה הזו ברב המקרים מאוד מוצדקת. תשובה מפתיעה, לא? בטח ממי שטוענת שפייסבוק הינו אחד הערוצים הנפלאים

    להמשך קריאה >
  • כך תחסכו המון זמן המושקע ביצירת תוכן לפייסבוק

    שבוע נפלא לך! אני בטוחה שהשבוע הזה מתחיל לך עם המון אנרגיות חיוביות שנצברו בסוף השבוע האחרון שהיה ארוך ומהנה במיוחד. היום אתן לך טיפ שרבים מאוד אהבו לקרוא וליישם שיעזור לך לחסוך המווווון זמן שמושקע בכתיבת התוכן לפייסבוק. כהרגלי, לא אעריך בהקדמות ואפנה אותך ישירות לקריאת הטיפ אם תמצא כי הטיפ הינו בעל ערך עבורך, אשמח

    להמשך קריאה >
  • דע את אויביך ואת אוהדיך

    שבוע טוב, מקווה שעברה עליך שבת נפלאה וששבת לעבודה במלוא המרץ. כך גם אני  ביום א’ שעבר המלצתי לך לסנן את המודעות הממומנות שלך בפייסבוק הן לפי הפרמטרים הדמוגרפיים והן לפי תחומי העניין של אוהדיך (כלומר דפי פייסבוק אחרים שהם אוהדים). זאת במטרה להשקיע את כספך רק בקהל רלוונטי שהסיכוי שלו להפוך להיות לקוח שלך הוא הרבה

    להמשך קריאה >


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום