• איך מגדילים רשימת תפוצה בפייסבוק?

    הי, הי ושוב הי (: אתה משווק באמצעות רשימת תפוצה/רשימת מיילים? אם כן – אתה בוודאות רוצה להגדיל אותה. כי הכסף נמצא ברשימה! אני רוצה לספר לך שהרשימה שלי והרשימות של עוד כמה מהמשווקים המובילים בארץ, הולכות וגדלות ברמה יומיומית בזכות פייסבוק. פשוט ככה. בלי מאמץ. בלי הפקה של אינסוף חומרים חינמיים, בלי טובות ממשווקים

    להמשך קריאה >
  • לא מגיבים לך בפייסבוק? זה לא נכון! (קבל טריק)

    הי הי, איך היה החג??? אני מאוד נהניתי. לראשונה מזה כמה שנים שיצאתי לחופשה אמיתית. התנתקתי פיזית ונפשית מהעסק וזה הטעין לי היטב את המצברים (: היום אני רוצה להראות לך טריק שיגלה לך איך אפשר לדעת מה באמת קורה לסטטוסים שלך אחרי שהם מתפרסמים, גם כשנדמה לך שאף אחד לא מגיב אליהם ואולי אפילו

    להמשך קריאה >
  • טריק – למצוא את הקהל שלך בצ׳יק

    אהלן, יש לי שוב אחלה טריק להראות לך!!! נכון שבדרך כלל כדי לאתר את הקהל שלך בפרסום הממומן אתה צריך לעשות הרבה סינונים וחיפושים? אז הינה טריק למצוא את הקהל הכי אפקטיבי לך בכמה רגעים ממש. לחץ על התמונה ותצפה בסרטון הסבר בן 5 דקות (אחלה הפסקה מנקיונות של פסח) כמו כן, אני מזכירה לך

    להמשך קריאה >
  • טריק להפוך כפתור boost להכי אפקטיבי

    שבוע מעולה!!!! היום אני רוצה לתת לך טריק שאני נעזרת בו המון. נכון מתחת לכל פוסט בעמוד העסקי יש כפתור ״Boost” או בעברית ״קדם פוסט״? אז באופן עקרוני זה כפתור ״מסוכן״ משום שהוא מאוד נגיש ומאוד לא אפקטיבי. ולמה הוא לא אפקטיבי? כי רב בעלי העסקים בוחרים באפשרות הראשונה, מתוך שתי האפשרויות שיש בו, בה

    להמשך קריאה >
  • אחת ולתמיד – הסבר על כל שיטות התשלום בפרסום ממומן בפייסבוק

    הינה הגיע לו עוד שבוע עבודה, איזה כיף! השאלה לגבי שיטות תשלום שונות עולה באופן קבוע לכן החלטתי לתת הסבר מפורט על הנושא. CPC – מייצג עלות לקליק. אם הגשת הצעת מחיר למודעות שלך על בסיס עלות לקליק, תחויב כשמשתמשים ילחצו על המודעות שלך ויבקרו באתר האינטרנט שלך. האם יש הצעה מינימלית לעלות לקליק (cpc)? העלות המינימלית

    להמשך קריאה >
  • 10 כלים שכל מפרסם בפייסבוק חייב להכיר

    הי לך ושבוע מצויין! איך עברה השבת? אצלי היתה שבת מקסימה, עם המון אורחים, אוכל טוב והרבה יין, נישוקים וחיבוקים עם הילדים, שינה ומנוחה. כיף גדול להתחיל ככה את השבוע. בשבוע שעבר קראתי מאמר וחשבתי עליך. אמרתי לעצמי שזה מאמר חשוב שכל מפרסם בפייסבוק חייב להכיר. המאמר נכתב על ידי אור פיאלקוב, עמית יקר, והוא

    להמשך קריאה >
  • התובנות של המנטורים הכי מובילים בארץ!

    שבוע נפלא לך, אני רוצה לשתף אותך בתובנות שקיבלתי מהמנטורים המובילים בארץ בתחום השיווק וההתפתחות האישית במסגרת ההכשרה של ״החוש השישי״ בה השתתפתי בשבוע שעבר, במקום הכי נמוך בארץ (ים המלח) במטרה להגיע למקומות הכי גבוהים מבחינה עסקית בעתיד הקרוב (: את ההכשרה הזו ארגן והוביל אמיר הרדוף ויחד איתו העבירו לנו חומר בעל ערך:

    להמשך קריאה >
  • מה נכון? לנהל דף לבד או להעביר לאיש מקצוע?

    שלום שלום, היום אני רוצה לדבר איתך על נושא שאני נשאלת עליו מדי שבוע? האם לנהל את הדף פייסבוק באופן עצמאי או להעביר אותו לאיש מקצוע חיצוני… התשובה שלי היא חד משמעית. אם אתה בעל עסק קטן, הכי נכון עבורך לנהל את הדף שלך באופן עצמאי!!! ולמה אני כל כך נחרצת? מכמה סיבות: 1. בעסקים

    להמשך קריאה >
  • אוצר שיווקי אדיר מסתתר בדף הפייסבוק שלך!

    סיפרתי לך כבר שאני אוהבת את השיווק בפייסבוק? מה זה אוהבת, משוגעת עליו… לא דמייתי לעצמי שאחרי 17 שנה בשיווק יכול להוולד ערוץ שיווקי שילהיב אותי כל כך. אתמול בלילה ישבתי וחקרתי את “נתוני הכניסה של הדפים” או במילים אחרות הסטטיסטיקות של הדף. אותם הנתונים שנמצאים מאחורי הקלעים של כל דף עסקי. ומה לא מצאתי

    להמשך קריאה >
  • 7 הטעויות הנפוצות של המשווקים בפייסבוק

    שבוע נפלא לך, מה שלומך? השבוע החלטתי לרכז את 7 הטעויות הנפוצות ביותר של המשווקים בפייסבוק. 1. טעות מס’ אחת בעיניי היא לא להתייחס לכמות הלייקים שיש לך בדף. אני רואה דפי פייסבוק משובחים עם חומר בעל ערך ועם כמות מזערית של לייקים. אני חושבת שזה כמו ללחוץ על גז בניוטרל. אם אתה משקיע המון מאמץ על

    להמשך קריאה >


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום