• כך תגן על הדף מפריצות

    כך תגן על הדף מהפריצות

    הי לך. האמת….פשוט אין לי הרבה מה להגיד. אני מודה, ימים מאוד קשים עוברים עליי. יחד עם זאת, אני עושה מאמץ אדיר כדי להמשיך לנהל את העסק, לתת שירות בניהול הקמפיינים שהתחייבנו להם ולהמשיך להדריך בעלי עסקים שלומדים עכשיו במחזור מס׳ 3 של הקורס ״הנוסחה לשיווק מגדיל מכירות בפייסבוק״. לא פשוט בכלל ויחד עם זאת אני

    להמשך קריאה >
  • איך בוחרים תמונה

    איך בוחרים תמונות?

    הי‭ ‬הי‭,‬ תמונות‭ ‬הן‭ ‬חלק‭ ‬בלתי‭ ‬נפרד‭ ‬מהפעילות‭ ‬השיווקית‭ ‬שלנו‭ ‬בפייסבוק‭.‬ הן‭ ‬מאפשרות‭ ‬לנו‭ ‬להעביר‭ ‬את‭ ‬המסר‭ ‬שלנו‭ ‬בקלות‭,‬ למשוך‭ ‬תשומת‭ ‬לב‭, ‬לתפוס‭ ‬שטח‭ ‬נדל”ני‭ ‬גדול‭ ‬ועוד אבל‭ ‬איך‭ ‬בוחרים‭ ‬אותן‭?‬ הינה‭ ‬מספר‭ ‬טיפים‭:‬ 1. ‬גודל‭.‬ חשוב‭ ‬לבחור‭ ‬תמונות‭ ‬ענקיות‭ ‬שינצלו‭ ‬את‭ ‬מלוא‭ ‬השטח‭ ‬הנד”לני‭ ‬העומד‭ ‬לרשותינו‭.‬ זה‭ ‬ממש‭ ‬פספוס‭ ‬לפרסם‭ ‬פוסט‭ ‬עם‭ ‬תמונה‭ ‬שתופסת‭ ‬חלק‭

    להמשך קריאה >
  • תובנות מהניתוח של אבבי

    תובנות מניתוח של אבי

    הי לך, לפני פחות משבועיים אבי עבר ניתוח לב. בכניסה לבית החולים עשיתי צ׳ק אין ורשמתי פוסט של חצי שורה. זה היה הפוסט: ״ברררר. ניתוח לב לאבא. תשלחו אנרגיות חיוביות ותפילות שהניתוח יעבור בשלום״ ובווווווום……מאות תגובות על הפוסט, ס.מ.סים מחברים, טלפונים של בני משפחה רחוקה שלא דיברתי איתם לפחות שנה וחצי. בהתחלה לא הבנתי. לא

    להמשך קריאה >
  • לקמפיין שמביא מכירות

    לקמפיין שמביא מכירות – הצצה והסבר

    הי ושבוע טוב! היום אני רוצה לספר לך את סיפורו של הקמפיין של יפעת דהן שעשתה אצלינו הדרכה והצליחה להפוך קמפיין כושל לקמפיין שהביא לה לקוחות משלמים. אני אראה לך את הקמפיין המקורי, אסביר לך מדוע הוא לא עבד אפרט מה הסברנו ליפעת בהדרכה ואראה לך קמפיין חדש שהיא עשתה שהביא מה במהירות 5 לקוחות

    להמשך קריאה >
  • קיבלת את הוידאו החדש

    קיבלת את המבנה החדש של הדף שלך? (סרטון הסבר)

    אהלן, הדף שלך כבר קיבל את המראה החדש? אם כן – תתחדש ! אם לא – בקרוב אצלך (: לא הכל טרוויאלי בו, לא הכל נגלה לעיין ויש דברים שאפילו לי לקח כמה דקות טובות כדי להבין איך משנים. אז כדי לחסוך לך את הזמן הזה הינה סרטון שמסביר מה השתנה ואיך שולטים בקלות במבנה החדש של

    להמשך קריאה >
  • גדלים מעודכנים

    גדלים מעודכנים למודעות פייסבוק – לגזור ולשמור

    אהלן, איך עבר עליך החג? אני הייתי במס׳ ארוחות של חג השבועות שהיו פשוט  מ ד ה י מ ו ת !!! בפוסט הזה אני רוצה לתת לך את המידות המעודכנות של המודעות הממומנות בפייסבוק. אני אחלק אותם לפי סוגי מודעות ותחת כל סוג אתן את המידות לפי המיקומים (ניוז פיד דסק טופ, צד שמאל דסק

    להמשך קריאה >
  • אני מאוכזבת

    אני מאוכזבת…

    הי לך, רציתי לשתף אותך בשאלה נוקבת שקיבלתי היום בבוקר, המביעה תסכול של רב בעלי העסקים המשווקים כיום בפייסבוק ובתשובתי אליה. הינה השאלה: ״היי יוליה! אני עוקבת אחרי העמוד שלך במסירות  כמעריצה (לשעבר?) של שיווק בפייסבוק רציתי להביע את אכזבתי, בתיקווה שתליכי לשכנע אותי שאני לא צודקת ולמה . מאז שפייסבוק הפך לערוץ שיווק בתשלום (ולא מדובר

    להמשך קריאה >
  • הקשר בין שבועות לקידום בפייסבוק 2

    הקשר בין חג השבועות לשיווק שלך בפייסבוק

    הי לך, האם יש קשר בין השיווק שלך בפייסבוק לחג השבועות?! בהחלט כן ואפילו במספר מובנים. אני מכירה המווון בעלי עסקים שמשווקים בפייסבוק. פשוט פותחים דף ומתחילים לכתוב. בלי להבין לעומק ובלי לתכנן. פשוט כותבים. לפעמים המהירות הזאת של היישום היא דבר נפלא ולפעמים היישום המהיר הזה פשוט לא מקדם אותנו לשום מקום. במקרה של

    להמשך קריאה >
  • האם יש לך בכלל סיכוי להצליח בשיווק בפייסבוק?

    שבוע מצויין לך! אני רואה אלפי בעלי עסקים נוהרים לשווק בפייסבוק האם לכולם יש סיכוי להצליח??? ממש לא!! אז למי כן יש סיכוי להצליח בשיווק בפייסבוק? התשובות בסרטון הזה תגובות לסרטון יתקבלו בברכה (: יוליה

    להמשך קריאה >
  • סוד ההתקדמות בעסק (סיפור אישי עם הרבה למידה)

    שבוע מעולה לך! ברשותך, אני רוצה לספר לך את הסיפור האישי שלי, כדי להסביר לך הכי טוב מהו הסוד של ההתקדמות שלי ושל הרבה עסקים אחרים. לפני כ-4 שנים פתחתי משרד עצמאי לייעוץ שיווקי, היה לי רקורד מרשים של עשיה כולל תפקידים בכירים בבנק לאומי ובחברת ביטוח הראל, היה לי גם רקורד אקדמי והמון נסיון

    להמשך קריאה >


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום