• השורה הסודית שפייסבוק לא רוצה שתגלה!‎

    הפרסום בפייסבוק יקר לך? יש לך תחושה מתמדת כי אתה מגיע לאנשים לא מדוייקים? תדע לך שזוהי צרת רבים. אבל אני לא יודעת אם זה מנחם אותך. כ- 85% המפרסמים בפייסבוק, מפספסים את השורה הבודדה והדי נחבאת הזאת שצירפתי בצילום שהיא בעצם המנוע של הפרסום בפייסבוק!!! למי שבונה לעצמו קהלים בפייסבוק שימוש נכון בשורה הזאת

    להמשך קריאה >
  • אינסטגרם

    לקוחות שלך עוברים לאינסטגרם…. ומה איתך?

    הנה עובדה פשוטה: אינסטגרם צומחת בקצב מסחרר. למרות שיש המון חברות שצומחות באופן דומה הצמיחה של אינסטגרם צריכה לעניין אותך במיוחד. למה?                 כי זה אומר שהלקוחות שלך זזים לשם! רובם לא עזבו את פייסבוק בשבילה, אבל הם בהחלט מסתקרנים לגביה, פותחים בה פרופילים ועושים בה את צעדיהם הראשונים.

    להמשך קריאה >
  • מה עושים עם תקציב של 500 ש״ח בפייסבוק?

    איך מנהלים נכון תקציב קטן בפייסבוק? ראשית אתחיל ממה שבשום אופן לא עושים. לא מבזבזים אותו על טעויות. בוסט פוס (boost post / קידום פוסט) הוא טעות חמורה (אלא אם יש לך קהלים בנויים היטב)   זה אולי ישמע מצחיק אבל מרוב שבעלי עסקים עם תקציבים קטנים מנסים לחסוך בהוצאות הם עושים נסיונות עצמאיים שעולים

    להמשך קריאה >
  • עצה אחת בלבד להצלחה בתשע״ט!‎

    העצה היחידה שאתן לכם לשנה הקרובה חייבת להיות חדה ומדוייקת כמו החץ של ווילים טל.  ״השקעתי עד כה קרוב למאה אלף ש״ח” היא אמרה בהתלהבות, ״על מיתוג, הקמת אתר אינטרנט, חומרי גלם ותפירת קולקציית התיקים שלי עכשיו אני מוכנה להתחיל למכור״. “נפלא”, אמרתי לה, וכהרגלי שאלתי את השאלה המתבקשת שאני שואלת כל בעל עסק שמגיע

    להמשך קריאה >
  • האם אינסטגרם מתאימה לעסק שלך?

    אינסטגרם היא רשת חברתית שעד לא מזמן היתה מזוהה כרשת מאוד ויזואלית ומעצם כך התאימה בעיקר לעסקים שמצטלמים יפה: ביגוד, תכשיטים, צילום, תזונה ומסעדנות ועסקים דומים. בשנים האחרונות (ובייחוד בשנה אחרונה) אינסטגרם עוברת שינויים משמעותיים ועל ידי כך מושכת אליה עוד ועוד משתמשים ועוד ועוד בעלי עסקים. מה בעצם קרה בשנתיים אחרונות? פייסבוק (שהיא הבעלים של אינסטגרם) הבינה את

    להמשך קריאה >
  • רוצה להציץ למודעות של המתחרה שלך?

    רמת השקיפות בפייסבוק עולה מדרגה – מהיום ניתן לראות מודעות פרסום, של עסק או ארגון, דרך הדף העסקי שלו בפייסבוק. בכלל זה דפים עסקיים של מתחרים. כמובן שממש כשם שאתה יכול לראות את המודעות של המתחרים שלך, כך הם יוכלו לראות את המודעות שאתה מפרסם. איך עושים את זה? נכנסים לדף עסקי של עסק אותו

    להמשך קריאה >
  • ניהול קמפיינים

    מנהלים לך את הקמפיינים?

    בשנה אחרונה יש סיפור אחד שמרבה לחזור על עצמו … זה נשמע ככה: ״העברתי את הניהול של הקמפיינים לאיש מקצוע הוא מנהל לי את הדף ואת הקמפיינים כבר 3 חודשים, עד עכשיו קיבלתי כמה לידים…סדר גודל של עשרה, וסגרתי 2 לקוחות, אבל זה לא מכסה את העלויות  ואני לא יודע אם להמשיך עם אותו האיש מקצוע

    להמשך קריאה >
  • מוצר דיגיטלי כבר יש לך?

    מי בכלל דמיין לעצמו בשנת 2012 שיגיע היום ולא אהיה בין היחידים בארץ שיהיו להם מוצרים דיגיטליים? שלא רק שבעלי העסקים המתעניינים בלימודים לא ישאלו מה זה אומר ללמוד לבד מול המחשב אלא שלחלק גדול מהם יהיו כבר מוצרים כאלה או שתהיה להם כוונה להפיק אחד כזה בקרוב. אין ספק שדי הקדמתי את זמני (: ואין

    להמשך קריאה >
  • שיתוף לקבוצות פייסבוק

    האם השיתוף לקבוצות פייסבוק יעיל?

     יש בעלי עסקים שמכורים לעשות שיתוף לקבוצות פייסבוק לחלקם השיתוף עובד נפלא ומביא לקוחות ולחלק הוא לא מביא כלום  אפילו שהם עושים שיתופים ל- 5-15 קבוצות לכל פוסט. (אבל הם ממשיכים ברוטינה שלהם פוסט אחרי פוסט).   אז בואו נבין מתי זה חכם לעשות שיתוף לקבוצות  ומתי זה בזבוז זמן מוחלט.   ראשית יישור קו לגבי כוונתי ל״שיתוף

    להמשך קריאה >
  • רגולציית ההגנה על פרטיות

    General Data Protection Regulation – רגולציית ההגנה על פרטיות

    אם אתם מנהלים דף עסקי, כל כניסה שלכם לדף מלווה לאחרונה בהודעה המכינה אתכם לרגולציה כללית בנושא הגנה על נתונים. יש סביב הנושא באזז רציני, ופייסבוק מיהרה לפרסם צפירת הרגעה מטעמה. אז בואו נעשה קצת סדר ברגולציה ונבין מי נגד מי ומה זה בכלל. לפני שנה בדיוק, ב-27.4.17, התקבל בחדרי חדרים של הפרלמנט האירופי, מועצת האיחוד האירופית

    להמשך קריאה >
1 2 3 12


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל


מרתון ״להרים כסף מהרצפה״
טור בישראל היום