• מי הזיז את הפיקסל שלי?

    כאילו לא די לנו בקורונה, בחופש הגדול שלא ברור אם נגמר או עומד להתחיל מחדש, אז פייסבוק החליטה, דווקא עכשיו, לבצע מגה עדכון במנהל הארועים. הטלפון שלי לא הפסיק לצלצל לאחרונה והצאט לא יודע את נפשו מלקוחות מתוסכלים ותלמידים מבוהלים שלא מוצאים את הפיקסל. אם בעבר הלא רחוק היה תפריט נגיש ופשוט, שנפתח בלחיצה על

    להמשך קריאה >
  • לאן נעלם מנהל המודעות והביזנס מנג’ר בנראות החדשה של פייסבוק

    הכפתורים המוכרים של נהל המודעות נעלמו להם עם הנראות החדשה של פייסבוק? אל דאגה – זה רק ניתוח קוסמטי, הנראות החיצונית אולי השתנתה, הכפתורים שאתם מכירים הם אותם הכפתורים. אז אם פעם היינו עוברים למנהל המודעות דרך החץ או דרך הדף העסקי, היום, בנראות החדשה, כדי לעבור למנהל המודעות או לביזנס מנג’ר צריך רק ללחוץ

    להמשך קריאה >
  • חדש! חיוג ישיר לעסק ממודעה בפייסבוק‎

    מה אנחנו בעלי העסקים בסך הכל רוצים? לפרסם את השירות שלנו ולקבל שיחות טלפון של מתעניינים, נכון? אז הינה, פייסבוק עונים למשאלתינו ומוסיפים את האפשרות הזאת של חיוג ישיר מהמודעה איך עושים את זה? בגדול קיימות 2 דרכים: 1. באמצעות קמפיין מסוג ״תפוצה״ (קיים כבר תקופה) 2. באמצעות קמפיין מסוג תנועה (חדש! דנדש!) אופציה 1

    להמשך קריאה >
  • המדריך למפרסם המתחיל

    מודעות ממומנות פייסבוק הן פלטפורמה יוצאת דופן לקידום העסק שלך, אך המון בעלי עסקים קטנים מוצאים אותה כמפחידה ולא ידידותית 😱 אני לא מאשימה אותם. אם הייתי עושה כיום את צעדי הראשונים בפרסום ממומן בפייסבוק ככל הנראה הייתי מקבלת רגליים קרות על הדקות הראשונות ורצה לקבל עזרה מקצועית או עוזבת את הפלטפורמה הזו לתמיד 🏃‍♀🤣 המזל שלי

    להמשך קריאה >
  • כיצד להגדיל חשיפה אורגנית (ללא תשלום) בדפים עסקיים בפייסבוק? זו שאלה שחוזרת על עצמה שוב ושוב. אז הינה 7 טיפים לעשות את זה. ראשית חשוב להבין איך עובד האלגוריתם של פייסבוק. רשמית תפוצה אורגנית עומדת על 1-6% מכלל האוהדים בדף. אבל ישנן מספר דרכים להגדיל את המספרים האלה. אז מה האלגוריתם של פייסבוק מחפש? הוא

    להמשך קריאה >
  • השורה הסודית שפייסבוק לא רוצה שתגלה!‎

    הפרסום בפייסבוק יקר לך? יש לך תחושה מתמדת כי אתה מגיע לאנשים לא מדוייקים? תדע לך שזוהי צרת רבים. אבל אני לא יודעת אם זה מנחם אותך. כ- 85% המפרסמים בפייסבוק, מפספסים את השורה הבודדה והדי נחבאת הזאת שצירפתי בצילום שהיא בעצם המנוע של הפרסום בפייסבוק!!! למי שבונה לעצמו קהלים בפייסבוק שימוש נכון בשורה הזאת

    להמשך קריאה >
  • אינסטגרם

    לקוחות שלך עוברים לאינסטגרם…. ומה איתך?

    הנה עובדה פשוטה: אינסטגרם צומחת בקצב מסחרר. למרות שיש המון חברות שצומחות באופן דומה הצמיחה של אינסטגרם צריכה לעניין אותך במיוחד. למה?                 כי זה אומר שהלקוחות שלך זזים לשם! רובם לא עזבו את פייסבוק בשבילה, אבל הם בהחלט מסתקרנים לגביה, פותחים בה פרופילים ועושים בה את צעדיהם הראשונים.

    להמשך קריאה >
  • מה עושים עם תקציב של 500 ש״ח בפייסבוק?

    איך מנהלים נכון תקציב קטן בפייסבוק? ראשית אתחיל ממה שבשום אופן לא עושים. לא מבזבזים אותו על טעויות. בוסט פוס (boost post / קידום פוסט) הוא טעות חמורה (אלא אם יש לך קהלים בנויים היטב)   זה אולי ישמע מצחיק אבל מרוב שבעלי עסקים עם תקציבים קטנים מנסים לחסוך בהוצאות הם עושים נסיונות עצמאיים שעולים

    להמשך קריאה >
  • עצה אחת בלבד להצלחה בתשע״ט!‎

    העצה היחידה שאתן לכם לשנה הקרובה חייבת להיות חדה ומדוייקת כמו החץ של ווילים טל.  ״השקעתי עד כה קרוב למאה אלף ש״ח” היא אמרה בהתלהבות, ״על מיתוג, הקמת אתר אינטרנט, חומרי גלם ותפירת קולקציית התיקים שלי עכשיו אני מוכנה להתחיל למכור״. “נפלא”, אמרתי לה, וכהרגלי שאלתי את השאלה המתבקשת שאני שואלת כל בעל עסק שמגיע

    להמשך קריאה >
  • האם אינסטגרם מתאימה לעסק שלך?

    אינסטגרם היא רשת חברתית שעד לא מזמן היתה מזוהה כרשת מאוד ויזואלית ומעצם כך התאימה בעיקר לעסקים שמצטלמים יפה: ביגוד, תכשיטים, צילום, תזונה ומסעדנות ועסקים דומים. בשנים האחרונות (ובייחוד בשנה אחרונה) אינסטגרם עוברת שינויים משמעותיים ועל ידי כך מושכת אליה עוד ועוד משתמשים ועוד ועוד בעלי עסקים. מה בעצם קרה בשנתיים אחרונות? פייסבוק (שהיא הבעלים של אינסטגרם) הבינה את

    להמשך קריאה >
1 2 3 12


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

 

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל

 



ישראל היום