אז למה דווקא אנשי מקצוע מעולים מתקשים לשווק את עצמם ברשת?
אז למה דווקא אנשי מקצוע מעולים מתקשים לשווק את עצמם ברשת? הינה 6 סיבות, לא כל כך מדוברות, שפגשתי בשיחות בארבע עיניים עם בעלי עסקים כאלה: הסיבה הראשונה היא כי הם עסוקים. זה לא ש״אין להם זמן לנשום״ אלא שתמיד יש להם דברים יותר חשובים/מעניינים לעשות מאשר להכנס לפייסבוק או לאינסטגרם. שלא תטעו. זה לא
להמשך קריאה >הררכיה של עלויות של לידים
הררכיה של עלויות של לידים. אני מודה שמשעשע אותי לראות צילומי מסך של עלויות של לידים שקמפייניר מעלים. למה? כי קהל תמים מתרשם מהם בצורה לא מדוייקת. אבל בשביל זה אני פה כדי להסביר לכם את הנושא של ההררכיה של לידים ואת ההבדלים בין העלויות בינהם. אז בואו נבין את העניין של הררכיה של לידים
להמשך קריאה >אז מה ההבדל בין שיווק של מטפלים לשיווק של מאמנים?
אז מה ההבדל בין שיווק של מטפלים לשיווק של מאמנים? האם שיווק זה שיווק זה שיווק? וכל מה שמשתנה זה הנושא עליו כותבים? או שיש הבדלים אחרים? אוווו טוב ששאלתם. תכלס – יש רק הבדל 1 בין השניים … אבל הוא כל כך מהותי שהוא משנה כמעט לגמרי את אופן השיווק. לדבר ה-1 הזה קוראים
להמשך קריאה >דרכי השיווק שלנו הן מי שאנחנו
מדהים אותי בכל פעם מחדש לגלות עד כמה דרכי השיווק שלנו הן תולדה של מי שאנחנו. של מי שגדלנו להיות וגם של הילד הקטן שבנו. ההוא שלמד על בשרו על מה שבטוח לו ומה שגילה שמסוכן לו. אחנו פוגשים המון בעלי עסקים והמנעד של הפעולות שהם בוחרים לעשות כל כך שונה. יש את אלו שלא
להמשך קריאה >מי הזיז את הפיקסל שלי?
כאילו לא די לנו בקורונה, בחופש הגדול שלא ברור אם נגמר או עומד להתחיל מחדש, אז פייסבוק החליטה, דווקא עכשיו, לבצע מגה עדכון במנהל הארועים. הטלפון שלי לא הפסיק לצלצל לאחרונה והצאט לא יודע את נפשו מלקוחות מתוסכלים ותלמידים מבוהלים שלא מוצאים את הפיקסל. אם בעבר הלא רחוק היה תפריט נגיש ופשוט, שנפתח בלחיצה על
להמשך קריאה >לאן נעלם מנהל המודעות והביזנס מנג'ר בנראות החדשה של פייסבוק
הכפתורים המוכרים של נהל המודעות נעלמו להם עם הנראות החדשה של פייסבוק? אל דאגה – זה רק ניתוח קוסמטי, הנראות החיצונית אולי השתנתה, הכפתורים שאתם מכירים הם אותם הכפתורים. אז אם פעם היינו עוברים למנהל המודעות דרך החץ או דרך הדף העסקי, היום, בנראות החדשה, כדי לעבור למנהל המודעות או לביזנס מנג'ר צריך רק ללחוץ
להמשך קריאה >חדש! חיוג ישיר לעסק ממודעה בפייסבוק
מה אנחנו בעלי העסקים בסך הכל רוצים? לפרסם את השירות שלנו ולקבל שיחות טלפון של מתעניינים, נכון? אז הינה, פייסבוק עונים למשאלתינו ומוסיפים את האפשרות הזאת של חיוג ישיר מהמודעה איך עושים את זה? בגדול קיימות 2 דרכים: 1. באמצעות קמפיין מסוג ״תפוצה״ (קיים כבר תקופה) 2. באמצעות קמפיין מסוג תנועה (חדש! דנדש!) אופציה 1
להמשך קריאה >המדריך למפרסם המתחיל
מודעות ממומנות פייסבוק הן פלטפורמה יוצאת דופן לקידום העסק שלך, אך המון בעלי עסקים קטנים מוצאים אותה כמפחידה ולא ידידותית 😱 אני לא מאשימה אותם. אם הייתי עושה כיום את צעדי הראשונים בפרסום ממומן בפייסבוק ככל הנראה הייתי מקבלת רגליים קרות על הדקות הראשונות ורצה לקבל עזרה מקצועית או עוזבת את הפלטפורמה הזו לתמיד 🏃♀🤣 המזל שלי
להמשך קריאה >כיצד להגדיל חשיפה אורגנית (ללא תשלום) בדפים עסקיים בפייסבוק? זו שאלה שחוזרת על עצמה שוב ושוב. אז הינה 7 טיפים לעשות את זה. ראשית חשוב להבין איך עובד האלגוריתם של פייסבוק. רשמית תפוצה אורגנית עומדת על 1-6% מכלל האוהדים בדף. אבל ישנן מספר דרכים להגדיל את המספרים האלה. אז מה האלגוריתם של פייסבוק מחפש? הוא
להמשך קריאה >השורה הסודית שפייסבוק לא רוצה שתגלה!
הפרסום בפייסבוק יקר לך? יש לך תחושה מתמדת כי אתה מגיע לאנשים לא מדוייקים? תדע לך שזוהי צרת רבים. אבל אני לא יודעת אם זה מנחם אותך. כ- 85% המפרסמים בפייסבוק, מפספסים את השורה הבודדה והדי נחבאת הזאת שצירפתי בצילום שהיא בעצם המנוע של הפרסום בפייסבוק!!! למי שבונה לעצמו קהלים בפייסבוק שימוש נכון בשורה הזאת
להמשך קריאה >