לקוחות שלך עוברים לאינסטגרם…. ומה איתך?

פורסם ב 22 Oct 18

הנה עובדה פשוטה: אינסטגרם צומחת בקצב מסחרר.

למרות שיש המון חברות שצומחות באופן דומה

הצמיחה של אינסטגרם צריכה לעניין אותך במיוחד.

למה?

 

 

 

 

 

 

 

 

כי זה אומר שהלקוחות שלך זזים לשם!

רובם לא עזבו את פייסבוק בשבילה, אבל הם בהחלט מסתקרנים לגביה,

פותחים בה פרופילים ועושים בה את צעדיהם הראשונים.

כנ״ל גם חברות ועסקים.

עכשיו, נשאלת השאלה האם זה תזמון נכון עבורך להתחיל לשווק בה?

אולי כדאי לחכות שפייסבוק תדעך וכולם יעברו לשם?

והאם בכלל הגיוני להתחיל לשווק בשתי פלטפורמות?

אולי עוד לא השתלטת על פייסבוק כמו שצריך

אז להעמיס על עצמך עוד ערוץ?

אז הנה כל התשובות על השאלות שכבר העזת לשאול

אבל לא היה מי שיענה לך.

קודם כל, ברור שאנחנו רוצים להיות במקום שהלקוחות שלנו נמצאים בו.

אמנם כיום הם נמצאים בשני המקומות, אבל….

באינסטגרם:

1. הרבה יותר שקט,

במיוחד לאנשים חדשים שאין להם אלפי חברים כמו בפייסבוק.

זה אומר שיש להם סיכוי הרבה יותר גבוה לראות את התוכן שלך מאשר בפייסבוק.

2. אינסטגרם פחות משוכללת.

שלא כמו בפייסבוק שיש בה קבוצות, מרקטפלייס, מודעות צד, פוסטים בצורות שונות

(עם או בלי תמונה, גדלי תמונות שונים, סרטונים, מצגות, לייבים, קישורים החוצה. בקיצור בלאגן בעיניים)

באינסטגרם יש סדר ויזואלי משום שיש בה בעיקר פוסטים או סרטונים בפיד וסטורי.

אז שוב לגולש יותר קל לקלוט את המסר שלך.

3. מרבית המתחרים שלך עדיין לא שם.

(ואגב אני לא מדברת על מתחרים ישירים שלך,

אלא על אנשים או עסקים שפונים לאותו כאב/בעיה

שיש ללקוח שלך) ולכן הם יקשיבו לך כי תהיה בין הבודדים שמדברים שם על הנושא הזה.

4. היות ותהיה בין הבודדים בתחומך, הם ישמחו לעקוב אחריך. המטרה שלך היא

לאסוף כמה שיותר עוקבים לפני שהמתחרים יצטרפו. לתפוס את הראשוניות שם.

5. במידה ותרצה להגביר את החשיפה עם פרסום ממומן (ואני כמובן מאוד ממליצה)

תשמח לגלות כי החשיפה הממומנת באינסטגרם זולה משמעותית מהחשיפה בפייסבוק

5. היתרון האחרון – אינסטגרם מאוד מאוד דומה לפייסבוק (: רק הרבה יותר קלה לתפעול.

אז בעצם הכניסה לאינסטגרם תהיה לך מאוד פשוטה.

אז לא חבל להפנות את הגב לכל הלקוחות שמחכים לך שם

ולא למנף את הידע שיש לך על שימוש בפייסבוק, לאינסטגרם?

אני מניחה שמכל הסיבות האלה כדאי לך מאוד להוסיף את אינסטגרם לסל הערוצים השיווקיים שלך

והשאלה המתבקשת היא מה הדרך הכי טובה להתחיל את השיווק באינסטגרם?

אז יש 2 דרכים:

דרך ראשונה – פשוט להתחיל לבד וללמוד על הדרך ומתוך העשיה. אפשרי. אבל אם הזמן שלך יקר לך

ובייחוד אם ברצונך להתחיל לגייס משם לקוחות ולא רק להתנסות הייתי ממליצה לך על

הדרך השניה – ללמוד איך עושים את זה נכון ואז להתחיל. ככה הזמן המושקע שלך באינסטגרם

(ואני מניחה שהוא מאוד יקר לך)

יהיה מנוצל נכון מהתחלה מבחינה שיווקית במטרה להביא לך במהירות לקוחות חדשים.

כל הפרטים על הדרכת האינסטגרם החדשה שלנו כאן בקישור הזה

הגיוני שיש לך עכשיו המון שאלות שייחודיות למצב שלך, לעסק שלך ללקוחות שלך.

הכי טוב לדבר על זה איתנו טלפונית 054-3974293

מחכה לשמוע ממך.

יוליה

נ.ב. שימו לב למחיר ההשקה שיתחלף למחיר הרגיל ב-31.10

תגובות פייסבוק

תגובות


הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו מדריך מתנה!

דואר אלקטרוני*

אני מאשר/מאשרת קבלת דיוור פרסומי במייל


מרתון ״להרים כסף מהרצפה״
טור בישראל היום